5 استراتژی موثر بازاریابی در حسابداری

بازاریابی یک بخش به سرعت در حال تحول و پویا است که با یک بازار به سرعت در حال تغییر برای مطابقت با نیازهای مشتریان تغییر می کند. به همین دلیل است که هر شرکت حسابداری باید استراتژی های بازاریابی نوآورانه ای را اجرا کند که به خوبی تعریف شده و اهداف مشخص باشد. هنگامی که شرکت های برون سپاری حسابداری برتر استراتژی بازاریابی مناسبی داشته باشند، احتمال دستیابی به اهداف تجاری که برای شرکت های حسابداری خود تعیین کرده اید بسیار بیشتر می شود. مهم است که زمان خود را صرف برنامه ریزی کنید تا از بودجه و تلاش خود برای کارهای اشتباه تجاوز نکنید.در این مقاله به بازاریابی شرکت های حسابداری 2022 می پردازیم:

سرمایه گذاری در خدمات بازاریابی برای شرکت های برتر برون سپاری حسابداری در هند راهی هوشمندانه برای گسترش تجارت آنها در سطح جهانی است. یکی از قوی ترین استراتژی ها برای پیشرفت کسب و کار برای یک شرکت حسابداری، کسب خدمات بازاریابی از یک آژانس معتبر برای به دست آوردن نتایج مثبت است. از توسعه وب‌سایت‌های رابط کاربر پسند برای حسابداران گرفته تا تولید ترافیک ارگانیک و ایجاد سرنخ و تبدیل بیشتر، خدمات بازاریابی برای شرکت‌های حسابداری سودمند است. بدون افزایش هزینه های خود، یک وب سایت قوی داشته باشید که بهینه شده است و سالانه تبدیل های بیشتری ایجاد می کند. در این وبلاگ، ما 5 استراتژی بازاریابی برتر برای شرکت های حسابداری برون سپاری در هند را برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی نوآورانه گردآوری کرده ایم.

استراتژی بازاریابی یک برنامه بلندمدت برای سازمان هایی است که با درک نیازهای مشتریان خود برای دستیابی به مزیت رقابتی تلاش می کنند. این یک استراتژی جامع است که شامل نحوه قرار دادن یک شرکت، تاکتیک‌ها، رسانه‌ها و غیره می‌شود. این استراتژی کلی یک سازمان را برای ارتباط با مشتریان بالقوه خود از سراسر جهان و تسهیل آن‌ها با محصولات یا خدمات خود نشان می‌دهد. این شامل ارزش های یک شرکت، پیام برند، مخاطبان هدف در سطح جهانی، جمعیت شناسی مشتری و غیره است

5 استراتژی برتر بازاریابی برای شرکت های حسابداری در سال 2022

بازاریابی یک شرکت حسابداری راهی عالی برای اجازه دادن به مردم، به ویژه مخاطبان هدف شما، شرکت شما، خدماتی که ارائه می‌دهید و آنچه که شما نمایندگی می‌کنید (ارزش‌هایتان) است. این شرکت شما را طرح ریزی می کند و دید شما را در صنعت حسابداری افزایش می دهد.

بازاریابی علاوه بر اینکه به مردم اجازه می دهد بدانند شرکت شما چیست، ابزاری عالی برای رشد کسب و کار شما است. مطالعات انجام شده توسط موسسه تحقیقاتی Hinge نشان می دهد که تفاوت بین شرکت های با رشد سریع و شرکت های با رشد متوسط در بازاریابی است.

این مطالعه نشان داد که 174 درصد از شرکت های با رشد سریع، بیشتر در بازاریابی سرمایه گذاری می کنند. به این معنا که اگر به دنبال رشد شرکت حسابداری خود هستید، سرمایه گذاری در بازاریابی باید در کنار توسعه کسب و کار شما در اولویت باشد.

1.یک برنامه بازاریابی تهیه کنید!


شما نمی توانید بدون ارزیابی کسب و کار خود برای بهترین رویکرد بازاریابی، یک شرکت حسابداری را با موفقیت بازاریابی کنید. تنها در این صورت است که می توانید یک برنامه بازاریابی مولد برای شرکت حسابداری خود ایجاد کنید تا به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی خود کمک کند.

یک برنامه بازاریابی ایده آل برای شرکت های حسابداری باید نقاط فروش منحصر به فرد شرکت، نقاط ضعف، نقاط قوت، فرصت ها و ریسک های آن را برجسته و پوشش دهد.
نه فقط اینها، بلکه باید به مخاطبان هدف، سودآورترین خدماتی که می‌توانند مشتریان را جذب کنند، اهداف بازاریابی هوشمند و رویکرد یا استراتژی‌های بازاریابی برای به کارگیری نیز توجه داشته باشد.

پنج استراتژی بازاریابی موثر برای شرکت های حسابداری

با گذشت زمان، بازاریابی از روش های سنتی (از جمله رسانه های چاپی و سایر اشکال رسانه های جمعی) به رویکرد بازاریابی دیجیتال (بازاریابی آنلاین) تکامل یافته است.

اگرچه دیجیتال مارکتینگ روند جدید بازاریابی است، اما هر روز که می گذرد رویکردهای جدیدی ارائه می شود. از این رو، برای حفظ برتری خود، لازم است شرکت CPA خود را با استراتژی بازاریابی پرطرفدار در صنعت حسابداری آشنا کنید.

در اینجا 5 استراتژی بازاریابی نهایی وجود دارد که می تواند شرکت شما را به سطح رشد مطلوب شما برساند. این استراتژی‌ها موفقیت فوق‌العاده‌ای را برای شرکت‌های حسابداری به ثبت رسانده‌اند که کارآمدی آنها را ثابت می‌کند.

2. ایجاد حضور آنلاین

طبق آمار، تا ژانویه 2021 حدود 4.66 میلیارد کاربر فعال اینترنت در جهان وجود دارد. اگر جمعیت جهان 7.9 میلیارد نفر و 4.66 میلیارد کاربر فعال اینترنت وجود داشته باشد، به این معنی است که درصد بیشتری از مخاطبان هدف شما می توانند باشند. به صورت آنلاین رسیده است.

ایجاد یک حضور آنلاین صرفاً به این معنی است که شرکت حسابداری خود را در اینترنت قرار دهید، به طوری که مردم در سراسر جهان به راحتی می توانند به شما دسترسی داشته باشند. این شامل ایجاد یک پروفایل شرکت از طریق وب سایت شما یا استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است.

هیچ کاربری نمی خواهد وقت خود را برای پیمایش در یک صفحه گیج کننده تلف کند. از این رو، اطمینان حاصل می کنید که پیمایش صفحه آسان است. همچنین، مطمئن شوید که یک نسخه موبایل بهینه از سایت خود ایجاد کنید زیرا سوابق نشان می دهد که اکثر کاربران بیشتر با تلفن همراه خود در اینترنت گشت و گذار می کنند.

به یاد داشته باشید که طرح ها و استفاده از رنگ را حداقل نگه دارید تا به صفحه خود ظاهری کلاسیک اما پیچیده ببخشید. این باعث می شود تا برداشتی که بازدیدکنندگان از صفحه شما دارند بهتر شود.جدا از ایجاد یک وب سایت، از پلتفرم های رسانه های اجتماعی نیز استفاده کنید. حساب ایجاد کنید و به جوامعی بپیوندید که در آن پاتوق مشتریان فعلی و بالقوه شماست.

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی راه‌های تعامل را برای شرکت و مشتریان شما، چه مشتریان بالقوه یا موجود، ایجاد می‌کنند. این مدرکی برای مشارکت اجتماعی است که به اعتبار برند شما کمک می کند.نمونه‌هایی از پلتفرم‌ها و جوامع رسانه‌های اجتماعی که می‌توان به عنوان یک شرکت حسابداری از آنها استفاده کرد عبارتند از LinkedIn، Twitter و Facebook.

علاوه بر اینکه مردم می توانند با شما تماس بگیرند، ایجاد یک حضور آنلاین به مشتریان تصور مثبتی از شرکت حسابداری شما می دهد، اعتماد ایجاد می کند و بستری را برای شما فراهم می کند تا برند خود را بسازید.

حضور آنلاین

2. برندسازی

برندسازی یک اصطلاح گسترده است. برخی افراد آن را به عنوان بسته بندی تعریف می کنند، در حالی که برخی دیگر آن را به عنوان ایجاد یک نقطه فروش منحصر به فرد تعریف می کنند. هر تعریفی که انتخاب کنید درست است. با این حال، ترکیب این دو تعریف دقیق تر است.

برندسازی صرفاً به معنای بسته بندی نقطه فروش منحصر به فرد شماست به طوری که شرکت شما را در ذهن مردم نقش می بندد. هر زمان که به خدمات یا خدماتی که ارائه می دهید اشاره شود، شرکت حسابداری شما را در فهرست برتر در ذهن مردم قرار می دهد.

برندسازی بی سر و صدا باعث ایجاد آگاهی از برند شما در ذهن مردم می شود.یک مثال رایج از برندسازی، قرار دادن لوگو یا طراحی برند خود بر روی محصولات و محتویات شماست. به عنوان یک شرکت حسابداری، با ایجاد محتوای آموزنده که برای مردم مفید است و لوگو یا طرح برند خود را در جایی در محتوا (شاید در بالا یا پایین محتوا) نقش می بندد، چشم خوانندگان شما ناخودآگاه آن را جلب می کند.

هر زمان که نیاز به چیزی مرتبط باشد، اولین چیزی که به ذهن آنها می رسد شرکت شما است زیرا محتوای شما از قبل نشان می دهد که می دانید چه کاری انجام می دهید.هنگام استفاده از رنگ ها یا ایجاد لوگو و طرح، اطمینان حاصل کنید که از مینیمالیسم استفاده می کنید. ساده و با کلاس همچنین، اطمینان حاصل کنید که آنها به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند تا در هر اندازه ای تنظیم شوند. چه بزرگ چه کوچک سایر رویکردهای برندسازی که می توانید اتخاذ کنید شامل استفاده از لحن و سبک متمایز برای محتوای خود، تبلیغات پولی، بهینه سازی موتور جستجو، بشردوستی شرکتی، تبلیغات و بازاریابی ایمیلی است.

3. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا شامل ایجاد محتوای آموزشی و آموزنده مانند متون، ویدیوها یا عکس ها و توزیع آنلاین آنها از طریق وب سایت، وبلاگ ها، پلت فرم های رسانه های اجتماعی و ایمیل شما است. این شکلی از برندسازی و بازاریابی است که شرکت شما را در فهرست برتر صنعت خود قرار می دهد.

هنگام ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا، از استراتژی محتوای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای شما در موتورهای جستجو بهینه شده است. استراتژی محتوای سئو تضمین می کند که محتوای شما در بالای نتایج موتورهای جستجو ظاهر می شود.

محتوایی که ایجاد و توزیع می کنید باید ارزش ها، لحن، سبک، زبان و خدمات شرکت حسابداری شما را در حین آموزش و اطلاع رسانی به مخاطبان خود منعکس کند.یک عامل کلیدی که به موفقیت بازاریابی محتوا کمک می کند، ثبات است. محتوا را به طور منظم در پلتفرم های آنلاین خود ایجاد و به اشتراک بگذارید. اگر حجم کار کارگران شما در حال حاضر حجیم است، می‌توانید فریلنسرهای حرفه‌ای مانند نویسندگان را برای ایجاد محتوا برای شرکت خود استخدام کنید.

هنگام ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا، از استراتژی محتوای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای شما در موتورهای جستجو بهینه شده است. استراتژی محتوای سئو تضمین می کند که محتوای شما در بالای نتایج موتورهای جستجو ظاهر می شود.

4. بازاریابی ایمیلی

یک مطالعه در مورد بازاریابی ایمیلی از تجارت به مشتری نشان می دهد که 80٪ متخصصان خرده فروشی نشان می دهند که بازاریابی ایمیلی یک استراتژی عالی است که به حفظ مشتریان کمک می کند. همچنین نشان می‌دهد که ۷۷ درصد از مردم ترجیح می‌دهند پیام‌های تبلیغاتی را از طریق ایمیل در مقایسه با پیام‌های مستقیم، ایمیل یا رسانه‌های اجتماعی دریافت کنند.

خوبی در مورد بازاریابی ایمیلی این است که لازم نیست هر روز انجام شود. می توانید آن را برای یک بار در هفته یا یک بار در ماه برنامه ریزی کنید، اما مطمئن شوید که ثابت هستید.اطمینان حاصل کنید که مطالب سرقت ادبی نیستند و منعکس کننده لحن، سبک و زبان برند شما هستند.

5. تبلیغات

تبلیغات به جذب افراد به شرکت حسابداری شما کمک می کند. این علاقه مردم را به شرکت شما افزایش می دهد، شروع به خرید می کند، سرنخ های جدید ایجاد می کند و تبدیل به تبدیل می شود.روش های مختلفی برای انجام تبلیغات وجود دارد. این می تواند ارائه خدمات در قیمت های تخفیف، ارائه راهنمایی رایگان، میزبانی وبینارها، سمینارها و کارگاه های آموزشی رایگان باشد.

راه مخفی برای یک تبلیغ موفق، ارائه ارزش رایگان است، اما به روشی استراتژیک که توجه مردم را به شرکت شما جلب کند.به عنوان مثال، هنگامی که میزبان وبینارها، سمینارها یا کارگاه‌های آموزشی رایگان هستید، ارزش‌های شگفت‌انگیزی را که شرکت‌کنندگان را به خواسته‌های بیشتر جذب می‌کند، معرفی کنید، سپس خدمات خود را با رویکردی پیشنهادی اما قانع‌کننده مانند قیمت تخفیف به آنها ارائه دهید.

ارزشی که ارائه می‌دهید طعمه‌ای است که توجه مردم را به کسب‌وکار شما جلب می‌کند و خدماتی که پیشنهاد کرده‌اید راه شما برای شروع خرید است.جدای از پنج استراتژی ذکر شده در بالا، ارجاع ها در بازاریابی حسابداری شما موثر هستند. به این معنا که مشتریان فعلی شما نقش حیاتی در بازاریابی شرکت شما دارند.

از این رو، باید اطمینان حاصل کنید که خدمات درجه یک را به آنها ارائه می دهید. برای ارائه خدمات عالی، از فناوری‌ها و نرم‌افزارهایی مانند Client Hub استفاده کنید تا به شما در ارائه خدمات و برقراری ارتباط بهتر با مشتریان فعلی‌تان کمک کند.

تبلیغات

مطالب مرتبط:

3 دلیل برای داشتن وبسایت فروشگاهی

5 ابزار ضروری بازاریابی

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در کسب و کار

Related Post

Leave a Comment