وقتی نوبت به مدیریت کسب و کار رو به رشد خود می رسد، به نرم افزاری نیاز دارید که فراتر از توانایی های صفحات گسترده اکسل باشد.یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به یک ابزار ضروری تبدیل می‌شود و به شما امکان می‌دهد هر چیزی را که نیاز دارید از یک مکان مدیریت کنید.نرم افزار CRM با نظارت بر نحوه تعامل شما با مشتریان، مدیریت وظایف و دسترسی آسان به داده های کلیدی، کارایی را در عملیات روزانه شما ایجاد می کند.راه‌اندازی با یکی از بهترین راه‌حل‌های نرم‌افزار CRM در بازار منجر به کسب‌وکاری کارآمد و سازمان‌یافته می‌شود که در آن هرگز فروش دیگری را از دست نخواهید داد. شما ممکن است به سادگی تعاملات مشتری خود را ردیابی کنید یا خط فروش خود را از پرس و جو اولیه تا فروش مدیریت کنید.در این مقاله به معرفی بهترین CRM سال 2022 می پردازیم:

5 CRM برتر سال 2022

Really Simple Systems CRM.1

سیستم های CRM فقط به دنبال ردیابی و نگهداری اطلاعات تماس نیستند. در حالی که بسیاری از کسب و کارها به نرم افزار CRM به عنوان یک ابزار فروش فکر می کنند، اکنون بسیاری از سیستم ها چیزهای بیشتری را ارائه می دهند.اگرچه اکثر سیستم‌های CRM شامل تمام اصول اولیه هستند، می‌توانید با ضربه زدن به ویژگی‌های یکپارچه اضافی فراتر از آن بروید. به عنوان مثال، یک CRM با بازاریابی یکپارچه به شما امکان می دهد پایگاه مشتریان خود را تقسیم بندی کنید، کمپین های ایمیل ارسال کنید و بر تعامل آنها نظارت کنید. یک برنامه خدمات مشتری یکپارچه به این معنی است که می توانید پشتیبانی مشتری خود را از CRM مدیریت کنید و همه چیز را به سوابق مشتری ثبت کنید.

برخی از سیستم‌های CRM ادغام‌های تخصصی‌تری مانند مدیریت پروژه را ارائه می‌دهند که باز هم برای حفظ تمام ارتباطات و فعالیت‌های شما در یک مکان مفید هستند. انتخاب بهترین نرم افزار CRM برای کسب و کار شما می تواند یک میدان مین باشد.در این مقاله، پنج سیستم CRM برتر خود را برای سال 2022، ویژگی‌های کلیدی، پشتیبانی و هزینه اصلی آن‌ها فهرست کرده‌ام و به شما نقطه شروعی برای یافتن سیستم CRM مناسب برای کسب‌وکارتان می‌دهد.هر یک از 5 سیستم CRM برتر بررسی شده، انتخابی از بسته ها را از ابتدایی به بالا ارائه می دهد. بررسی ها بر اساس برنامه آزمایشی، توصیه شده یا ویژه هر سیستم است.

چه چیزی در این CRM گنجانده شده است؟

این نسخه از نرم افزار به کاربران کمک می کند تا هوشمندتر کار کنند و امکان مدیریت و ردیابی سرنخ ها و تماس با مشتری را فراهم می کند.با ابزار بازاریابی یکپارچه، می توانید از وب سایت خود سرنخ بگیرید، کمپین های بازاریابی بسازید و خبرنامه ها را مستقیماً از سیستم CRM ارسال کنید. نیازی به یک محصول ایمیل جداگانه نیست زیرا همه چیزهایی که نیاز دارید در یک مکان هستند. تبلیغ کمتر، یک ابزار اختیاری پشتیبانی خدمات است که به شما امکان می دهد موارد پشتیبانی مشتری خود را مدیریت کرده و فعالیت را در سابقه CRM ثبت کنید.

رابط کاربری آسان
پشتیبانی رایگان مشتری
بازاریابی یکپارچه

مزیت سیستم های واقعا ساده این است که اگر برای سازمان شما مهم باشد، کاملاً با مقررات حفاظت از داده های عمومی اتحادیه اروپا (GDPR) مطابقت دارد.آخرین به روز رسانی سیستم CRM امکان ادغام با Zapier را فراهم می کند. این بدان معنی است که CRM قادر است با هزاران برنامه تجاری کار کند.

پشتیبانی از سیستم های واقعا ساده CRM

همانطور که در بالا ذکر شد، و همانطور که از نام آن پیداست، Really Simple Systems واقعا آسان برای استفاده است. منابع زیادی وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می کند، از جمله راهنماهای گام به گام، وبینارها و فیلم های آموزشی. این تنها CRM است که دارای کشوهای کمکی در هر صفحه از سیستم CRM است که راهنمایی ها و توصیه های سریع را ارائه می دهد. Really Simple Systems همچنین یک مرکز پشتیبانی اختصاصی، چت آنلاین زنده و پشتیبانی تلفنی رایگان ارائه می دهد. بررسی‌های CRM، پشتیبانی سیستم‌ها را در بالا و فراتر از رقبا برجسته می‌کند.

2. Pipedrive

Pipedrive یک ابزار مدیریت فروش اختصاصی است. بدون ماژول های اختیاری برای بازاریابی، مدیریت پروژه و غیره. طبق وب سایت Pipedrive، سیستم CRM آن برای تیم های کوچک با فرآیندهای فروش پیچیده یا طولانی ساخته شده است.

CRM pipdrive شامل چه مواردی است؟

هنگامی که برای سیستم CRM ثبت نام می کنید، برنامه ” Gold ” را شروع می کنید که امکان ردیابی ایمیل، ایجاد کاتالوگ محصول، اتوماسیون گردش کار و مجوزهای سفارشی را در تیم فروش شما فراهم می کند. هزینه آن از 29 دلار آمریکا / 24.20 پوند بریتانیا برای هر کاربر در ماه است و ویژگی های کلیدی عبارتند از:

یک قیف فروش که استفاده و مدیریت آن آسان است.

یک برنامه موبایل برای سهولت استفاده از نرم افزار در دستگاه های مختلف

گزارش فروش

اشکال اصلی Pipedrive این است که سیستم CRM عملکرد CRM زیادی را خارج از مدیریت فروش ارائه نمی دهد. این اشکال با نظرات مشتریان آنها تقویت می شود.

پشتیبانی Pipedrive

اگر به پشتیبانی نیاز دارید، Pipedrive چند گزینه را ارائه می دهد:

اولین گزینه جستجو در صفحه وب منابع آنها برای وبلاگ ها، نکات و مطالعات موردی است. همچنین یک مرکز پشتیبانی وجود دارد که در آن ویدیوها، وبینارها و راهنماهای آموزشی و پنجره چت زنده را خواهید یافت.

3. Zoho

Zoho CRM یکی از سازمان های بزرگتر در بازار CRM است و بخشی از مجموعه ابزارهای مدیریت کسب و کار Zoho است. تاکید بر سهولت استفاده است و شرکت‌هایی در هر اندازه را هدف قرار می‌دهد.Zoho CRM علاوه بر ادغام با سایر محصولات Zoho، با بسیاری از برنامه های شخص ثالث ادغام می شود.

CRM Zoho شامل چه مواردی است؟

طرحی که به‌طور خودکار در آن ثبت‌نام می‌کنید، طرح «تشکیلات» Zoho است. این شامل پورتال های چند کاربره، ویژگی های مدیریت قلمرو، و ماژول ها و دکمه های سفارشی است. هزینه آن از 35 دلار آمریکا / 30 پوند بریتانیا برای هر کاربر در ماه است و ویژگی های کلیدی عبارتند از:

برنامه ای که کارت های ویزیت را اسکن می کند و به شما امکان می دهد داده ها را از پلتفرم های رسانه های اجتماعی وارد کنید.CRM میزبان یک بازار یکپارچه با کاربردهای متعدد است.یک سیستم دستیار هوش مصنوعی به نام « Zia» ارائه می‌کند.یکی از ایرادات این است که Zoho Premium تنها 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. اگر به فضای ذخیره‌سازی اسناد اضافی نیاز دارید، به ازای هر 5 گیگابایت که نیاز دارید، ماهیانه هزینه اضافی دریافت می‌کنید.

داشبورد Zoho CRM

Zoho پشتیبانی رایگان زیادی برای کمک به راه اندازی کسب و کار شما در سیستم CRM ارائه نمی دهد. با این حال، آنها وبینارها، مستندات و فیلم های آموزشی را برای خودآموزی ارائه می دهند. برای تماس مستقیم با پشتیبانی Zoho، تنها گزینه این است که یک تیکت پشتیبانی از طریق ایمیل ارسال کنید و منتظر پاسخ باشید. برای آموزش پیشرفته، جلسات از 699 دلار آمریکا / 549 پوند بریتانیا برای هر کاربر شروع می شود.

4.Insightly

اگرچه Insightly نزدیک به 10 سال است که وجود دارد، اما حضور آنها تنها از سال 2016 در بازار به دلیل 50 میلیون دلار سرمایه گذاری خطرپذیر احساس شده است.Insightly اخیراً یک ماژول مدیریت پروژه را در محصول استاندارد گنجانده است، اگرچه مشتریان اظهار می کنند که این ماژول ضعیف است و بسیاری از ویژگی های اساسی ندارد.

Insightly CRM شامل چه مواردی است؟

Insightly CRM طرح استاندارد “حرفه ای” است، با 49 دلار آمریکا / 37.50 پوند بریتانیا برای هر کاربر در ماه، که گزینه های سفارشی سازی، ادغام MailChimp و قوانین طرح بندی پویا را ارائه می دهد. ویژگی های برجسته عبارتند از:

یک “مرکز فرماندهی” مدیریت پروژه.

بخشی از CRM که مکان پروژه را شرکت نشان می دهد.

تقسیم بندی و سازماندهی بین، مخاطبین، سازمان ها، سرنخ ها و فرصت ها.

برنامه اختصاصی هم در اندروید و هم در IOS

اشکال اصلی Insightly این است که برنامه های قیمت آن به طور قابل توجهی گران تر از رقبای خود هستند.

پس از ثبت نام در Insightly، به زودی از طریق ایمیل با شما تماس گرفته می شود تا یک جلسه 15 دقیقه ای برای ارزیابی نیازهای خود ترتیب دهید. در طول فرآیند ورود، پشتیبانی داخلی زیادی برای یادگیری سیستم وجود ندارد، با این حال، می توانید در وبینارها ثبت نام کنید یا ویدیوهای آموزشی متعددی را مشاهده کنید.

اگر در طول دوره آزمایشی به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، پشتیبانی تلفنی وجود دارد. اگر بعد از آزمایشی به چیزی بیشتر از پشتیبانی ایمیل نیاز دارید، باید پرداخت کنید.

5. Nutshell

Nutshell که در سال 2010 راه اندازی شد، جدیدترین در مجموعه برترین سیستم های CRM است که من در اینجا بررسی کرده ام. در حالی که کمی عجیب و غریب است، Nutshell یک گزینه مدیریت فروش خوب برای مشاغل کوچک است.

CRM Nutshell شامل چه مواردی است؟

هنگامی که برای Nutshell ثبت نام کردید، در طرح “Pro” با 39 دلار آمریکا / 30.50 پوند بریتانیا در ماه برای هر کاربر قرار می گیرید و CRM و اتوماسیون فروش و همچنین مدیریت فرصت را ارائه می دهد. ویژگی های کلیدی CRM عبارتند از:

ویژگی های تلفن و ضبط تلفن

چندین گزینه مدیریت برای خط فروش شما

گزارش های قابل تنظیم

یک اشکال این است که CRM هیچ گونه عملکرد بازاریابی را ارائه نمی دهد اما با برنامه های شخص ثالث یکپارچه می شود. با این حال، محدودیت‌های CRM بر روی ویژگی‌ها بر نظرات کاربران تأثیر گذاشته است.

داشبورد مختصر CRM

پشتیبانی از CRM مختصر

پشتیبانی مشتری Nutshell راهنماها و ویدیوهای از پیش ضبط شده را برای کمک به مشتریان و کاربران در یادگیری سیستم CRM خود ارائه می دهد. در صورت نیاز به پشتیبانی اضافی، Nutshell شما را تشویق می‌کند که از سرویس چت زنده آنها استفاده کنید یا برای یک وبینار ثبت‌نام کنید. همچنین شماره ای برای تماس در ساعات اداری آنها ارائه می دهد.

مطالب مرتبط:

تفاوت ERP و نرم افزار حسابداری

تفاوت حسابداری مالی و حسابداری مدیریتی

مزایای محاسبه ابری برای حسابداران

Related Post

Leave a Comment