فروش در لینکدین

در حالی که توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت ابزارهای ارزشمندی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد علایق و شخصیت مشتری احتمالی شما، گرم کردن آنها قبل از تماس و ایجاد تخصص در موضوع شما هستند، لینکدین معمولاً تنها پلتفرمی است که مستقیماً به کسب و کار جدید منتهی می شود.ممکن است روز پنجشنبه با یک مشتری بالقوه ارتباط برقرار کنید، سه شنبه بعد با او تماس بگیرید، آن جمعه یک نسخه نمایشی به او بدهید و قبل از آخر هفته تعطیل کنید.اما بدون یک استراتژی فروش اجتماعی خیره کننده لینکدین به این نتایج نخواهید رسید. در ادامه به فروش در لینکدین می پردازیم:

چگونه پروفایل لینکدین خود را برای فروش بهینه کنیم؟

چگونه در لینکدین پرسپکتیو کنیم؟

چگونه در لینکدین تحقیق کنیم؟

نحوه فروش در لینکدین

فروش اجتماعی در لینکدین

چگونه برند شخصی خود را در لینکدین بسازیم

سوالات متداول لینکدین

آیا با یافتن سرنخ‌ها و مشتریان جدید برای کسب‌وکارتان مشکل دارید؟

تو تنها نیستی. بسیاری از فروشندگان با همین مشکل روبرو هستند.این مشکل می‌تواند با مدت زمانی که باید برای سرنخ‌های واجد شرایطی که وارد می‌شوند بگذرانید، تشدید شود. این زمانی است که شما صرف فعالیت‌های درآمدزا نمی‌کنید.

اگر صاحب کسب‌وکار، کارآفرین، ارائه‌دهنده خدمات حرفه‌ای یا فروشنده هستید، درک نحوه استفاده حداکثری از لینکدین می‌تواند به شما در غلبه بر این چالش‌ها کمک کند.

با بیش از 800 میلیون عضو در سراسر جهان، لینکدین به فروشندگان اجازه می دهد تا شبکه های حرفه ای قدرتمند بسازند. مانند یک رویداد شبکه تجاری، LinkedIn به کاربران اجازه می دهد تا در یک محیط حرفه ای به هم متصل شوند و روابط خود را ایجاد کنند. اما برخلاف یک رویداد حضوری، کاربران به مجموعه بسیار بزرگتری از مشتریان احتمالی و اتحادهای استراتژیک دسترسی دارند.

در واقع، لینکدین به شما کمک می کند:

دسترسی مستقیم به تصمیم گیرندگان داشته باشید.

محتوای خود را بین مخاطبان بیشتری توزیع کنید.

ترافیک بیشتری را به وبلاگ ها و سایت های خود نسبت به سایر پلت فرم های رسانه های اجتماعی هدایت کنید.

سرنخ های بیشتری تولید کنید!

لینکدین بهترین ابزار ایجاد رابطه است. لینکدین با تعداد بسیار زیادی از متخصصان، صاحبان مشاغل و مدیران سطح C که از این پلتفرم استفاده می کنند، دسترسی مستقیم به بازار هدف خود را به شما می دهد.لینکدین همچنین ابزارهایی را برای یافتن، ارتباط و ایجاد روابط با مخاطبان در اختیار شما قرار می دهد. این به طور چشمگیری اثربخشی تلاش های فروش شما را افزایش می دهد و طول چرخه فروش شما را کوتاه می کند.

در اینجا هفت مرحله وجود دارد که به شما کمک می کند تا امروز شروع به جذب مشتریان بیشتری در لینکدین کنید:

مرحله 1: یک پروفایل خریدار محور بسازید!

همانطور که تصمیم گیرندگان کلیدی را با لباس های شلخته یا غیرحرفه ای ملاقات نمی کنید، باید اطمینان حاصل کنید که پروفایل شما را به گونه ای معرفی می کند که به شما کمک کند و مانع تلاش های شما نشود. چند نکته سریع برای ایجاد یک پروفایل حرفه ای:

همیشه یک عکس پروفایل داشته باشید. در حالی که یک هد شات حرفه ای خوب است، بیش از هر چیز باید از عکسی استفاده کنید که به باز کردن درها در صنعت هدف شما کمک کند. اگر مشتریان شما کت و شلوار نمی پوشند، ممکن است بخواهید چیزی غیر رسمی تر انتخاب کنید.

توضیحات موقعیت و سایر بخش های متنی را برای اشتباهات تایپی بررسی کنید.پروفایل لینکدین شما رزومه شما نیست. بر دستاوردهای قابل اندازه گیری تاکید کنید نه وظایف و مسئولیت ها. دستاوردهایی را که برای بازار هدف شما مهم است به اشتراک بگذارید.پروفایل لینکدین شما یک سند زنده است. آن را به طور منظم به روز کنید.

مرحله 2: بازار خود را درک کنید!

تولید سرنخ در لینکدین مستلزم آن است که درک واضحی از بازار هدف خود داشته باشید، بنابراین با فکر کردن به عناوین رایجی که بازار شما برای توصیف خود از آنها استفاده می کند، شروع کنید. این بخش مهمی از یافتن افراد بالقوه برای ارتباط آنلاین خواهد بود.هنگامی که چند عنوان دارید که می خواهید به طور خاص برای مشتریان بالقوه جدید هدف قرار دهید، به راحتی می توانید مشتریان بالقوه متناسب با پروفایل خود را پیدا کنید.

همچنین می‌توانید از درک افراد بالقوه فراتر بروید و با استفاده از اطلاعات فروش لینکدین، بینش بیشتری نسبت به روندهای صنعت و بخش کسب کنید. برای مثال، داده‌های LSI می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید کدام صنایع و مکان‌های جغرافیایی در حال رشد هستند حتی زمانی که دیگران رشد نمی‌کنند.

مرحله 3: مثل یک انسان صحبت کنید!

هنگامی که پیغامی دریافت می کنید مبنی بر اینکه شخصی درخواست اتصال شما را در لینکدین پذیرفته است، با یک پیام شخصی “متشکرم” تماس بگیرید. خدمات خود را به هیچ وجه به غیر از افزودن URL به وب سایت خود در امضای خود معرفی نکنید یا خود را تبلیغ نکنید.

در صورت امکان، موارد مشترکی را در پروفایل آنها پیدا کنید که می توان از آن برای شرکت در یک مکالمه استفاده کرد. لینکدین دارای بخش‌هایی است که کاربران می‌توانند دلایلی را که به آنها اهمیت می‌دهند و همچنین فرصت‌های داوطلبانه‌ای را که در آن شرکت کرده‌اند به اشتراک بگذارند. اطلاعاتی مانند این راهی عالی برای درک آنچه واقعاً برای خریداران شما مهم است.

مرحله 4: برند خود را بسازید!

ساختن برند شما گامی مهم برای ساختن قیف فروش لینکدین شما است.طبق گفته‌های LinkedIn Sales [In]Sider Darren McKee، یکی از راه‌های انجام این کار، ارسال محتوای تازه هر روز است.مک کی که تا زمان نوشتن این مقاله هر روز برای بیش از 1000 روز مطلبی را در لینکدین پست می‌کند، می‌گوید: «به نظر ساده می‌آید، اما نتایج ایجاد یک جامعه معتبر پیرامون محتوای شما خیره‌کننده است. «کمی بیشتر از یک سال پیش، 11000 کانکت داشتم. اکنون در هفته حدود 1000 فالوور به دست می‌آورم. من از پادها، ربات‌ها یا یک دلار (غیر از زمانم) برای ایجاد دنبال‌کنندگانم استفاده نکرده‌ام. من فقط از کلماتم و این جامعه فوق العاده استفاده کردم.»

مرحله 5: به شبکه خود کمک کنید تا برندهای خود را بسازد!

درگیر توسعه برند خود باشید. این هیجان انگیز است که حتی کسری از مشارکت رهبرانی مانند دارن مک کی را به دست آورید.با این حال، مک کی و سایر سازندگان لینکدین همیشه این حقیقت ساده را به شما می گویند: موفقیت در پلتفرم مستلزم ایجاد شبکه شماست. این نیاز به کاربران دارد که در پشتیبانی واقعی و متفکرانه شرکت کنند – بدون اینکه انتظار دریافت آن را در ازای دریافت داشته باشند.

لینکدین با هر شبکه اجتماعی دیگری متفاوت است. این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد تا به طور فعال روی موفقیت دیگران سرمایه گذاری کنند. این به تنهایی فرصتی است که اکثر هنرمندان برتر از آن لذت می برند.

هر روز چند دقیقه وقت بگذارید:

نظر دادن، لایک کردن، و به اشتراک گذاری محتوای منتشر شده توسط ارتباطات شما.

فعالانه به دنبال معرفی مطالبی باشید که می تواند برای اعضای شبکه شما که ممکن است یکدیگر را نشناسند مفید باشد.

وقتی با اعضایی مواجه می‌شوید که رویدادها، دستاوردها و چالش‌های زندگی شخصی‌شان را به اشتراک می‌گذارند، به ویژه متفکر باشید. لینکدین می تواند پنجره ای به زندگی مشتری بالقوه شما ارائه دهد. این یک فرصت است، اما از این امتیاز سوء استفاده نکنید.

مرحله 6: روابط را به صورت آفلاین منتقل کنید!

این یک مرحله بسیار مهم است که در آن بسیاری از افراد کوتاهی می‌کنند. بدون این مرحله نهایی، فضای اجتماعی بسیار زیاد است و فروش زیادی وجود ندارد. هنگامی که رابطه کافی ایجاد کردید و اعتبار خود را تثبیت کردید، باید به یک مکالمه آفلاین تبدیل شوید.

سعی نکنید چیزی بفروشید یا عرضه کنید بدون اینکه مکالمه داشته باشید و در مورد مشکلاتی که مشتری بالقوه شما با آن مواجه است آشنا شوید. تنها در این صورت می توانید راه حلی ارائه دهید.اگر مراحل 1 تا 6 را به درستی دنبال کرده باشید، از زمانی که نشان داده اید، مشتری بالقوه شما باید به فکر صحبت آفلاین باشد.

مرحله 7: سازگار باشید!

در نهایت موفقیت شما در لینکدین به تعهد شما برای تبدیل این پلتفرم به عنوان بسط شخصیت و بخشی اساسی از جامعه حرفه ای شما بستگی دارد.با افزودن مداوم اتصالات هدفمند به شبکه خود و ایجاد شهرت خود به عنوان یک مرجع در صنعت خود، شما شروع به جذب یک جریان ثابت از مشتریان ایده آل خود از طریق تلاش های پیشگیرانه خود خواهید کرد.

مطالب مرتبط:

راه اندازی کسب و کار در 15 مرحله

مشاغل پردرآمد سال 2023

Chat GPT چیست؟

Related Post

Leave a Comment