برای افزایش درآمد برای مشاغل کوچک خود ، باید بر مشتریان خود تمرکز کنید ، تلاش های بازاریابی و فروش خود را تقویت کنید ، استراتژی های قیمت گذاری خود را مرور کرده و بازار خود را گسترش دهید.صرف نظر از بودجه شما ، تعدادی استراتژی وجود دارد که صاحبان مشاغل کوچک می توانند برای افزایش سود و بهبود نتایج نهایی استفاده کنند. کلید افزایش درآمد و موفقیت حفظ تعادل بین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت است.

1-نحوه افزایش درآمد در یک تجارت

برای ادامه فعالیت کسب و کار خود ، باید درآمد خود را افزایش دهید. افزایش درآمدها نشانه سلامت مالی خوب یک تجارت است. تاکتیک های اساسی بازاریابی عملیاتی و خدمات زیر می تواند به صاحبان مشاغل کوچک کمک کند تا هزینه های خود را کاهش داده و درآمد مشاغل خود را افزایش دهند.

2-اهداف خود را تعیین کنید

شما باید با یک استراتژی واضح و منطبق با اهداف درآمد خود شروع کنید. شما باید مشخص کنید که موفقیت چگونه به نظر می رسد و مسیر رسیدن به آنجا را توسعه دهید. تعیین اهداف درآمد شما در هر مرحله از کسب و کار شما مهم است.

به عنوان مثال ، در دوره شروع ، هدف اولیه درآمد شما دستیابی به سودآوری است. با این حال ، هنگامی که تجارت از مرحله شروع خطرناک جان سالم به در برد ، هدف بعدی این است که درآمدهای خود را افزایش دهید تا بتوانید رشد استراتژیک شرکت را تأمین کنید ، از اهداف درآمد ناخالص و خالص فراتر رفته و برای کسب و کار خود ذخیره ایجاد کنید.

هنگامی که اهداف خود را مشخص کردید و مشخص کرد که چه چیزی باعث فروش و درآمد می شود ، می توانید بر فعالیت هایی تمرکز کنید که به شما در رسیدن به آنها کمک می کند.

3-تمرکز بر مشتریان تکراری

بنگاه های کوچک به جای صرف منابع برای تلاش برای جذب مشتریان جدید ، باید بر فروش فعلی یا فروش متقابل مشتریان فعلی تمرکز کنند. این امر بسیار موثرتر و مقرون به صرفه تر است زیرا مشتریان فعلی شما از قبل با محصولات و خدمات شما آشنا هستند و بنابراین احتمال بیشتری دارد که با شما تجارت کنند.

یک حرکت قدردانی از مشتری مانند تخفیفات ویژه و رایگان ، مشتریان و مشتریان قبلی شما را به خرید بعدی آنها سوق می دهد. این به آنها این تصور را می دهد که شما برای آنها فراتر رفتید زیرا آنها برای شما مهم هستند.

ارتباط با مشتریان فعلی شما نیز می تواند راهی عالی برای به دست آوردن مشتریان جدید برای تقویت رشد کسب و کار باشد. از آنجا که افراد تمایل دارند با دیگران مانند آنها ارتباط برقرار کنند ، دادن انگیزه ارجاع قوی به مشتریان موجود می تواند یک پیروزی بزرگ برای تجارت شما باشد.

4-خدمات یا محصولات رایگان را اضافه کنید

بسته بندی محصولات و خدمات رایگان می تواند منجر به افزایش فروش بدون هزینه های اضافی شود. بسته بندی معمولاً با پس انداز همراه است. حتی زمانی که پس انداز برای مشتری اسمی است ، باز هم فروش بسیار راحت تر و مقرون به صرفه تری برای شما انجام می شود.

5-استراتژی قیمت گذاری خود را افزایش دهید

قیمت مهمترین عامل در تصمیم گیری خرید است. تعدیل قیمت محصولات و خدمات باید مطابق با وضعیت بازار شما و اهداف درآمد باشد.افزایش ناگهانی قیمت ، درآمد بیشتری را به همراه خواهد داشت و سود مشاغل را تنها زمانی افزایش می دهد که بر فروش تأثیر منفی نگذارد. شما باید سعی کنید بفهمید که چگونه قیمت محصولات رقیب و چگونه محصول شما از نظر خریدار در برابر محصولات مشابه قرار می گیرد ، این به شما این امکان را می دهد تا قیمت های خود را در بازار به بهترین شکل قرار دهید.

به جای افزایش چشمگیر قیمت ، به طور مرتب قیمت های خود را افزایش دهید. در حالی که یک جهش کوچک قیمت ممکن است در مقایسه با قیمت کامل مهم به نظر نرسد ، تأثیر مستقیم بر حاشیه سود و نتیجه نهایی دارد.

6-تخفیف ارائه دهید

هنگامی که تخفیف ها به درستی به بازار عرضه می شوند ، انگیزه ای را برای مصرف کنندگان برای شروع خرید ایجاد می کنند. تخفیفات می تواند در مورد محصولات محدودی مانند تخفیف کمیت ارائه شده در دو یا چند محصول ، تخفیف فصلی یا تخفیف روی همه محصولات در فروش کلی باشد.

تخفیفی که به آن تخفیف معوق نیز گفته می شود پس از خرید محصول به عنوان درصدی از قیمت به صورت نقدی صادر می شود. تخفیف عمومی فروش اضافی ایجاد می کند در حالی که نرخ بازخرید کمتر هزینه آن را کاهش می دهد.

7-از استراتژی های موثر بازاریابی استفاده کنید

یک روش واضح برای بهبود فروش و افزایش درآمد از طریق بازاریابی است. تجزیه و تحلیل داده های خرید مشتریان و محصول. سپس بر اساس برنامه های استراتژیک ، تبلیغات هدفمند را توسعه دهید تا مشتریان خاص با پیام های تبلیغاتی و پیشنهادات تبلیغاتی اقدام کنند.

انواع استراتژی ها و کانال های بازاریابی وجود دارد که می توانید از آنها برای جلب توجه محصول یا خدمات خود استفاده کنید. این شامل:

-سایت اینترنتی
-تبلیغات به ازای هر کلیک
-رسانه های اجتماعی
-بازاریابی ایمیلی
-روابط عمومی
-بازاریابی محتوا
-بازاریابی سنتی از طریق آگهی ها و تابلوهای تبلیغاتی

همچنین بررسی و تجزیه و تحلیل داده های بازاریابی سال های گذشته می تواند مفید واقع شود تا ببینید چه استراتژی ها و کانال هایی برای شما بهتر عمل می کند.

8-کانال فروش خود را تقویت کنید

برای تقویت کانال فروش خود ، باید برای خرید اشتیاق و دلیل ایجاد کنید. این را می توان با معرفی وثیقه های فروش پر رنگ و روشن که شامل همه محصولات و خدمات شما است و احساس فوریت را منتقل می کند ، مشوق شرکای فروش و افزودن فروش اشتراک انجام داد.

9-حضور آنلاین خود را مرور کنید

بررسی دوره ای حضور آنلاین شما بسیار حیاتی است. وب سایت های خود را مرور کنید و ببینید که چگونه در دستگاه های مختلف مشاهده می شوند. می توانید از تجزیه و تحلیل برای مرور ترافیک وب سایت خود و توسعه برنامه هایی برای بهبود تجربه آنلاین مشتری استفاده کنید. از ترکیبی از تلاشهای بازاریابی ارگانیک و پولی برای دستیابی به مشتریان خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

مزایای حسابداری ابری چیست؟

5 فناوری که در حسابداری در حال تغییر است

7 مزیت اصلی استفاده از سیستم حسابداری در شرکت شما

انواع نرم افزارهای حسابداری

Related Post

Leave a Comment