نرم افزار حسابداری ابری به عنوان نرم افزار حسابداری آنلاین یا نرم افزار حسابداری تحت وب شناخته می شود – نرم افزار حسابداری است که در یک سرور از راه دور میزبانی می شود. کاربران داده ها را برای پردازش و ارسال به کاربر به “ابر” ارسال می کنند.

دسترسی کاربران به برنامه های نرم افزاری از طریق اینترنت یا سایر شبکه ها از طریق ارائه دهنده خدمات برنامه های ابری امکان پذیر است. با استفاده از یک نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر ، یک شرکت مجبور نیست میزهای جداگانه با نرم افزار را راه اندازی کند زیرا همه افراد شرکت می توانند از طریق دستگاه های خود به ابر دسترسی داشته باشند.  همچنین به تیم ها یا شعب از راه دور اجازه می دهد تا به داده های مشابه و نسخه مشابه نرم افزار دسترسی داشته باشند.

یک مزیت عمده نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر پشتیبان گیری از داده ها و بازیابی داده های حساب شما است.

 

8 دلیل استفاده از نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر

 

     1.در هر زمان و از هر کجا به منابع مالی خود دسترسی پیدا کنید

با استفاده از یک برنامه نرم افزاری مبتنی بر ابر می توانید در هر زمان و هر مکان به داده های مالی خود دسترسی پیدا کنید. لازم نیست نگران اتلاف وقت با بارگیری و به روزرسانی همراه با نرم افزارهای معمولی باشید زیرا cloud از راه دور میزبانی می شود.

 

برخی از نرم افزارهای حسابداری مبتنی بر ابر حتی با یک برنامه تلفن همراه ارائه می شوند که دسترسی به شماره های شما را در هنگام کار راحت تر می کند. این سیستم می تواند انعطاف پذیری را برای شما ایجاد کند تا مجبور نباشید در دفتر کار خود نشسته باشید تا به حساب های خود دسترسی پیدا کنید یا جریان نقدینگی خود را بررسی کنید.

 

    2.به روزرسانی کسب و کار خود را دریافت کنید

هنگامی که داده های شما در فضای ابری زندگی می کنند ، می توانید از وضعیت مالی فعلی خود یک نمایش کامل به روز داشته باشید. این به شما کمک می کند تا درباره آینده مالی تجارت خود آگاهانه تصمیم بگیرید. اگر از روش سنتی حسابداری استفاده می کردید ، باید اطلاعات صفحات را پیمایش کنید تا گزارشات از تاریخ خارج شوید. اکنون می توانید با دسترسی به داده های مالی در زمان واقعی که به آن نیاز دارید ، خواسته های یک تجارت سریع را برآورده کنید.

 

    3.با اتوماسیون وقت را ذخیره کنید

با بیشتر برنامه های حسابداری مبتنی بر ابر ، می توانید گردش کار خود را انجام دهید تا در وقت شما صرفه جویی کند. برای مثال می توانید اطلاعات فروشنده خود را وارد کنید و گردش کاری تنظیم کنید که به طور خودکار هر ماه در همان سررسید به آن فروشنده پرداخت کند. همچنین می توانید فاکتورها را برای مشتریان دوره ای خود به طور خودکار ارسال کنید.

 

     4. همکاری را آسان تر کنید

استفاده از یک برنامه نرم افزاری حسابداری مبتنی بر ابر ، همکاری با حسابدار را برای شما آسان می کند. ابر ایجاد گزارش هایی را که حسابدار شما ممکن است از شما نیاز داشته باشد آسان می کند. شما همچنین می توانید به حسابدار خود اجازه دسترسی به نرم افزار را بدهید ، بنابراین آنها می توانند در هر زمان که لازم باشند به شماره های شما دسترسی پیدا کنند. با یک برنامه نرم افزاری حسابداری مبتنی بر ابر ، شما همچنین می توانید میزان دسترسی شما به یک کارمند را کنترل کنید. به عنوان مثال ، اگر کارمندی در حال پردازش لیست حقوق و دستمزد است ، می توانید به او دسترسی دهید تا بدون آنکه بتواند به اطلاعات بانکی دسترسی پیدا کند ، حقوق و دستمزد را دریافت کند.

 

     5. صحت حسابداری خود را بهبود ببخشید

خطرات حسابداری با نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر کمتر است زیرا تمام اطلاعات مالی مربوطه همه در یک مکان وارد می شوند. اگر مرتباً هزینه ها و درآمد خود را وارد می کنید و معاملات را دسته بندی می کنید ، می توانید هر زمان که بخواهید یک گزارش دقیق تهیه کنید.

نیازی نیست که شیوه های مختلف حسابداری ، فرمول ها یا میانبرها را بدانید همانطور که اگر از یک صفحه اکسل استفاده می کنید. تمام آنچه برای تهیه گزارش دقیق باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که بطور منظم درآمد و هزینه خود را وارد می کنید.

 

      6.نصب لازم نیست

نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر بصورت آنلاین میزبانی می شود ، بنابراین نیازی به خرید برنامه ای برای نصب در رایانه ندارید.برخلاف سایر برنامه های نرم افزاری که باید با مجوزهای جداگانه روی هر رایانه نصب شوند ، دسترسی به cloud در یک مرورگر وب یا برنامه تلفن همراه وجود دارد که می توانید در آن وارد حساب شوید. همچنین برای انجام کارهایی مانند ارتقا  نرم افزار یا رسیدگی به سایر موارد فنی ، در یک تیم IT داخلی صرفه جویی خواهید کرد.

    7. دسترسی به پشتیبانی فنی

مزیت عمده استفاده از یک نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر ، دسترسی به پشتیبانی فنی است.شما می توانید از طریق تلفن یا چت به پشتیبانی فنی دسترسی پیدا کنید و به افراد حرفه ای فنی دسترسی سریع دسترسی پیدا کنید تا در هر مسئله ای که ممکن است با نرم افزار مبتنی بر ابر داشته باشید به شما کمک کنند. این امر می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شرکت شما شود زیرا شما مجبور نیستید یک نماینده داخلی IT را برای کار با این نرم افزار به کار بگیرید.

      8.دفتر خود را بدون کاغذ اداره کنید

هنگامی که شما امور مالی خود را اداره می کنید ،تمامی مدارک شما  جمع می شود و می تواند کاملاً یک چالش باشد. ثبت هزینه ها ، رسیدها و فاکتورها می تواند بسیار دشوار باشد. با استفاده از یک برنامه نرم افزاری حسابداری مبتنی بر ابر ، می توانید داده ها را از مدارک خود مستقیماً به ابر وارد کنید. انتقال این داده ها به داخل نرم افزار ، بدون ورق زدن مقالات ، به شما امکان می دهد در زمان واقعی از امور مالی راحت تر استفاده کنید. این به شما کمک می کند خطر خطاهای دستی یا از دست دادن داده های مهم را به حداقل برسانید و منجر به یک روش کارآمدتر برای مدیریت امور مالی خود شوید.

 

نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر اقدامات امنیتی زیر را ارائه می دهد:

 

محل امن

کارکنان امنیتی

یک سرور پشتیبان گیری خودکار خارج از سایت

ممیزی های امنیتی منظم

سطح بالا نرم افزار امنیت دیجیتال با رمزگذاری ورودی و خروجی

شبکه های تفکیک شده متعدد

چندین روش احراز هویت کاربر داخلی

کارمندان اختصاصی ضد بدافزار

خدمات مشتری و پشتیبانی فنی

بروزرسانی های خودکار

Related Post

Leave a Comment