هزینه های راه اندازی رستوران

راه اندازی یک رستوران یک کار بلندپروازانه است. بسیاری از رستوران‌های نوپا با یک رویا شروع می‌شوند، رویایی که شامل ایجاد یک منوی افسانه‌ای است که در داخل یک رستوران با دکوراسیون زیبا و فضایی جذاب سرو می‌شود.این رویا نیز باید با کمی واقعیت تعدیل شود، زیرا تجارت رستوران یکی از سخت ترین صنایع است. هدف نهایی شما، علاوه بر سرو غذای لذیذ، کسب درآمد است، بنابراین برای تحقق رویای خود باید از خرج کردن پرهیز کنید.در این مقاله به هزینه های راه اندازی رستوران می پردازیم:

با این حال، بسیاری از استارتاپ ها از همان ابتدا پول زیادی خرج می کنند. ما پنج مورد را که رستوران‌های استارت‌آپ معمولاً روی آن‌ها بیش از حد خرج می‌کنند، مورد بحث قرار می‌دهیم، اما ابتدا اجازه دهید نگاهی به میانگین هزینه‌های راه‌اندازی بیندازیم.میانگین هزینه های راه اندازی رستوران از چند هزار تا چند میلیون متغیر است. طبق یک نظرسنجی، هزینه متوسط برای افتتاح یک رستوران 275000 دلار یا 3046 دلار برای هر صندلی است. اگر مالکیت ساختمان در مبلغ محاسبه شود، هزینه متوسط 425000 دلار یا 3734 دلار برای هر صندلی است. اکثر پاسخ دهندگان در نظرسنجی تخمین زدند که این هزینه های متوسط 15 درصد بیشتر از بودجه پیش بینی شده آنها بود.

بنابراین، قبل از شروع بحث در مورد روش‌هایی که استارت‌آپ‌ها بیش از حد هزینه می‌کنند، می‌توانیم ببینیم که هزینه‌های بیش از حد یک مشکل گسترده و بسیار رایج است.قبل از اینکه فکر کنید باید میلیون‌ها دلار برای استارت‌آپ جدید خود خرج کنید، اجازه دهید برخی از چیزهایی را که رستوران‌های استارت‌آپ معمولاً روی آن‌ها بیش از حد خرج می‌کنند و راه‌هایی برای کنترل بودجه‌تان بحث کنیم.

شماره 1: هزینه های تجهیزات جدید

تجهیز آشپزخانه و خرید تجهیزات ممکن است یکی از بزرگ‌ترین راه‌هایی باشد که رستوران‌های نوپا معمولاً بیش از حد خرج می‌کنند.استارت‌آپ‌ها هنگام خرید تجهیزات باید مراقب باشند که بیش از حد هزینه نکنند. به گزینه های دست دوم نگاه کنید، آنلاین خرید کنید و فقط آنچه را که نیاز دارید خریداری کنید. شکست رستوران دیگری ممکن است برای شما خوش شانس باشد. به دنبال اینها باشید زیرا ممکن است تجهیزاتی با قیمت بسیار پایین پیدا کنید.

داشتن تجهیزات مناسب به ویژه در آشپزخانه بسیار مهم است، و تامین مالی تجهیزات رستوران ممکن است پاسخ دیگری برای دریافت تجهیزات حرفه ای مورد نیاز یک استارتاپ بدون صرف هزینه اضافی باشد.یک شرکت تامین مالی با تجربه و معتبر با استارت آپ های رستوران همکاری می کند تا برنامه ریزی کند. بهترین شرکت ها می توانند هر آنچه که یک استارت آپ نیاز دارد از آشپزخانه گرفته تا اتاق غذاخوری را فراهم کنند. امتیاز شما این است که هزینه‌های ماهانه خود را می‌دانید و می‌توانید با شرکت کار کنید تا پرداختی قابل انجام تنظیم کنید که بودجه را از بین نبرد.

شماره 2: فناوری

فناوری همه جا هست و ما نمی توانیم بدون آن زندگی کنیم. اما، آیا استارتاپ شما واقعاً به همه آن نیاز دارد؟ استفاده از تکنولوژی بالا می تواند برای سلامت مالی رستوران شما مضر باشد.مهمترین موارد را در لیست خود اولویت بندی کنید. برای کنترل هزینه ها به یک سیستم حسابداری نیاز دارید و به یک سیستم نقطه فروش نیاز دارید. اینها موارد ضروری فناوری هستند.آیا اعضای کارکنان انتظار شما همگی برای سفارش دادن به iPad نیاز دارند؟ احتمالاً نه، به خصوص اگر سعی می کنید بیش از حد خرج نکنید.در حالی که فناوری در رستوران ها در حال افزایش است، در نهایت این شما هستید که تصمیم می گیرید چقدر برای آن هزینه کنید و بیش از حد خرج کنید.

اگر مدل کسب‌وکار شما، آی‌پدها را برای سفارش و گزینه‌های پرداخت دیکته می‌کند، درباره قیمت‌ها تحقیق کنید. شاید رستوران شما به جدیدترین مدل نیاز نداشته باشد. شما ممکن است بتوانید نسل آخر را کار کنید. مطمئن باشید و برای بهترین قیمت ها مذاکره کنید. تمام گزینه های قیمت Wi-Fi خود را بررسی کنید. فقط به اولین فروشنده ای که می زند بسنده نکنید.مجدداً بر نیاز به بودجه و پایبندی به آن تأکید می کنیم تا بودجه فناوری خود را بیش از حد خرج نکنید.

شماره 3: فروش و بازاریابی

برای استارت‌آپ‌ها بسیار آسان است که در حوزه فروش و بازاریابی بیش از حد هزینه کنند، به خصوص اگر بازاریابی چیزی نباشد که آن‌ها اطلاعات زیادی درباره آن دارند. (این را توییت کنید).یا با مالک رستوران به دلیل اینکه اطلاعات کافی در مورد بازاریابی ندارند، با آنها صحبت می‌شود، یا به جای استفاده از روش‌های بازاریابی کم‌هزینه، استارت‌آپ‌ها عجله دارند و آژانس‌های تبلیغاتی یا تیم‌های فروش گران قیمت را استخدام می‌کنند. استارت‌آپ‌ها از این تیم‌های آژانس تبلیغاتی انتظار دارند که کمپین‌های تبلیغاتی بزرگ و پرشور را راه‌اندازی کنند، اغلب قبل از انجام تحقیقات بازار.

بسیاری از استارت‌آپ‌ها در صورت کسب مقداری سرمایه نقدی هیجان‌زده می‌شوند. آن‌ها فکر می‌کنند زمان خرج کردن، خرج کردن فرا رسیده است و تبلیغات مکان مناسبی به نظر می‌رسد. اگر برای مدت کوتاهی راه اندازی صورت حساب تعمیرات اساسی داشته باشد، چندان خوب نیست.استارتاپ رستوران باید رستوران جدید خود را بازاریابی کند. بنابراین، چگونه یک استارت آپ بازاریابی را بدون صرف هزینه بیش از حد مدیریت می کند؟

1-از اینترنت استفاده کنید.

2-برای سایت های رسانه های اجتماعی ثبت نام کنید.

3-تبلیغات کم هزینه فیس بوک و توییتر را قرار دهید. تبلیغات در دیگر سایت های رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید.

4-با استفاده از وبلاگ و رسانه های اجتماعی وب سایت خود گفتگو را شروع کنید.

5-بروشورها را در مشاغل محلی پخش کنید. شبکه، شبکه، شبکه برای تشویق ارجاعات.

در حالی که تبلیغات تلویزیونی هنوز منبع مناسبی است، لزوماً منبعی نیست که باید با آن شروع کنید، به خصوص اگر می خواهید از خرج کردن بیش از حد جلوگیری کنید. یک مطالعه eMarketer نشان می‌دهد که 70 درصد از پاسخ‌دهندگان احساس می‌کنند تلویزیون برای یک برند تأثیرگذار است، در حالی که رسانه‌های اجتماعی به سرعت از آن‌ها پیروی می‌کنند و 60 درصد آن را تأثیرگذار می‌دانند. سه منبع با ارزش بعدی طبق نظرسنجی عبارتند از نمایش آنلاین، ویدیوی آنلاین و موبایل.

شماره 4: بازسازی / تزئین- دکوراسیون

دکوراسیون رستوران یک کار پر هزینه است. این هزینه‌ها به سرعت افزایش می‌یابند و به بودجه استارت‌آپ در حال حاضر محدود می‌شوند.تصمیم بگیرید که چه چیزی مهمتر است.

عجله برای داشتن همه چیز عالی، استارت‌آپ‌ها اغلب فراموش می‌کنند که انتخاب چند عنصر با تاثیر بالا می‌تواند هزینه‌های زیادی را به همراه داشته باشد. استارت‌آپ‌ها می‌توانند فضای فوق‌العاده‌ای را با رنگ‌ها، پرداخت‌ها، نورپردازی خوب، برخی محوطه‌سازی‌های ارزان قیمت و گزینه‌های اثاثه یا لوازم داخلی منحصر به فرد ایجاد کنند.

استارت‌آپ‌ها بهتر است میانگین قیمت وعده‌های غذایی خود را به خاطر بسپارند و بر این اساس برای تزئین هزینه کنند. ترفند این است که بدون صرف هزینه اضافی، اظهارات دراماتیک داشته باشید. در سایت هایی مانند Pinterest برای ایده های تزئینی با بودجه کم جستجو کنید.

شماره 5: هزینه های غذا

برای بسیاری از استارت‌آپ‌ها، تحمل هزینه‌ها برای موفقیت حیاتی است. با این حال، بسیاری از استارت‌آپ‌ها روی هزینه‌های غذا و انتخاب‌های ضعیف منو هزینه می‌کنند. ممکن است سخت باشد که زیاد خرید نکنید، اما راهی برای مدیریت بودجه غذایی برای استارت آپ ها وجود دارد.

برای شروع، با یک فروشنده مواد غذایی گران قیمت و فانتزی صحبت نکنید. با کشاورزان و تعاونی های محلی تماس بگیرید. با چندین تامین کننده ارتباط برقرار کنید و با آنها در ست کردن قیمت ها کار کنید.منوی خود را ارزیابی کنید برای ساده‌سازی خرید و آماده‌سازی، تعداد پیشنهادات را کاهش دهید.

مناطق زباله را شناسایی کنید. به میزان بازگشت غذا به آشپزخانه توجه کنید و اندازه وعده های خود را دوباره بررسی کنید. کاهش اندازه سهم و در عین حال ثابت ماندن هزینه، حاشیه سود شما را افزایش می دهد.در نهایت، همه چیز را وزن کنید و بیش از حد خرید نکنید.

مطالب مرتبط:

بنچمارک چیست؟

سیستم POS رستوران چیست؟

روش های جذب مشتریان در سال 2022

Related Post

Leave a Comment