چگونه در متاورس کسب درامد کنیم؟

متاورس یک برنامه گرافیکی است که به کاربرانش امکان بازی، ملاقات، کار، خرید و غیره را می دهد. علاوه بر این، مردم می توانند از فضاهای سه بعدی روی آن لذت ببرند. این ترکیب ترکیبی از واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و بلاک چین است. کاربران می توانند از سرعت پهنای باند فوق سریع، دنیای آنلاین و گوشی های واقعیت مجازی لذت ببرند. افراد می توانند بعد از کار در یک دفتر مجازی متاورس کار کنند و در بخش بازی که مبتنی بر بلاک چین است استراحت کنند و می توانند امور مالی و پورتفولیوی کریپتو خود را در داخل این برنامه مدیریت کنند. Metaverse کمترین ترکیبی از اقتصاد، حکومت غیرمتمرکز، هویت دیجیتال و بسیاری موارد دیگر است. همه اینها عالی و شگفت انگیز به نظر می رسد، اما سوال مهم این است که چگونه در متاورس کسب درآمد کنیم؟ در اینجا به یافتن پاسخ این سوال کمک خواهیم کرد.

1-برای کسب درآمد بازی کنید

بازی‌ها برای کسب درآمد در Metaverse به کاربران این فرصت را می‌دهد تا جوایز ارز دیجیتال را کسب کنند. اگرچه پاداش‌های پولی زیادی که قبلاً توسط تجربیات متاورس ارائه نمی‌شود، وجود ندارد، انتظار می‌رود که نسبت به روش‌های سنتی بازی محبوب‌تر شوند.

کسب درآمد بازی

2-خرید آنلاین یا لباس مجازی

در Decentraland، لباس برای آواتارها – که به عنوان «پوشیدنی‌ها» شناخته می‌شوند را می‌توان در بلاک چین در قالب یک دارایی رمزنگاری به نام توکن غیرقابل تعویض (NFT) خرید و فروخت. NFT ها در اوایل سال جاری محبوبیت خود را افزایش دادند، زیرا دلالان و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال برای خرید نوع جدیدی از دارایی هجوم آوردند که نشان دهنده مالکیت اقلام آنلاین مانند هنر دیجیتال، کارت های معاملاتی و زمین در دنیای آنلاین است.

3-بازی های VR را ایجاد و کسب درآمد کنید!

مانند لوازم جانبی سه بعدی، می توان بازی های انتها به انتها را در VR طراحی و منتشر کرد. این لزوما به مهارت های فنی پیشرفته نیاز ندارد. افراد می توانند مهارت های داستان سرایی اولیه را با پلتفرم های طراحی واقعیت مجازی مانند Horizon Worlds ترکیب کنند تا از این منبع درآمد کسب کنند. به عنوان مثال، نسخه VR بازی نمادین دایناسور گوگل می تواند به همان اندازه برای پذیرش کاربر و کسب درآمد مفید باشد.

بازی های VR

4-رویدادهای Metaverse را انجام دهید!

این در حال حاضر یک راه بسیار محبوب برای کسب درآمد در Metaverse است. کنسرت‌های زنده توسط هنرمندان واقعی می‌تواند جمعیت زیادی را به خود جذب کند و برگزارکنندگان می‌توانند به صورت بلیط پولی از کاربران هزینه کنند.

Warner Music قبلاً با پلتفرم متاورس The Sandbox برای ایجاد یک سالن کنسرت مجازی همکاری کرده است. Death Row Records اخیراً خریداری شده توسط Snoop Dog در آستانه تبدیل شدن به یک برچسب NFT است و این هنرمند قبلاً یک قطعه زمین بزرگ را در Metaverse خریداری کرده است که جریان های درآمدزایی بیشتری را ارائه می دهد.

رویدادهای متاورس

5-هنرمند مستقل NFT

NFT ها یا توکن های غیرقابل تعویض در حال انفجار هستند. این اقلام مجموعه‌دار دیجیتال در گروه‌هایی از قطعات منحصربه‌فرد فروخته می‌شوند که تعداد آن‌ها در هر مجموعه به ده‌ها هزار می‌رسد – به این معنی که نیاز روزافزونی به طراحان گرافیک و تصویرگرانی وجود دارد که می‌توانند به ساخت آنها کمک کنند.

برای سازندگان مبتکری که مایلند کمی در مورد این شوق سرمایه گذاری جدید بیاموزند، بازده می تواند بزرگ باشد . به خصوص اگر غرامت شما شامل کاهش درآمد حاصل از فروش NFT هایی باشد که به طراحی آنها کمک می کنید.

هنرمند مستقل NFT

6-فروشنده املاک و مستغلات پرایم پرپرتیز شوید!

برجسته‌ترین عواملی که ابتدا وارد دسته نوپای املاک مجازی می‌شوند، عمدتاً روی دو متاورز مبتنی بر بلاک چین متمرکز شده‌اند: Sandbox و Decentraland. هر دوی این دنیاها به کاربران اجازه می‌دهند تا زمین‌های مجازی را با توکن‌های دیجیتالی منحصربه‌فرد به نام NFT خریداری کنند. می توان با تبدیل شدن به یک فروشنده املاک و مستغلات املاک برتر در متاورس، پول زیادی به دست آورد.

فروشنده املاک و مستغلات

7-معماری و طراح Metaverse

برای معماران، شانس طراحی در یک مدینه فاضله سهل‌آمیز مطمئناً یکی از وسوسه‌انگیزترین احتمالات در شبکه نوظهور جهان‌های دیجیتال معروف به «متاورس» است. هجوم برندها و شرکت‌هایی که به دنبال «حضور متاواسر» هستند، صنعت کلبه‌ای از معماران و طراحان را ایجاد می‌کند که مدل‌های سه‌بعدی ساختمان‌ها را تولید می‌کنند.

معماری و طراح متاورس

8-گالری هنری را باز کنید!

فشار زیادی به سمت NFT ها و هنر مجازی وجود دارد که همه درباره آن سر و صدا می کنند. این فقط یک روند نیست؛ حتی کارشناسان برتر هنر نیز موافق هستند که این فضای مجازی جدید برای هنر، صنعت را به شیوه‌های بزرگی متحول و گسترش خواهد داد. در حالی که گالری‌های حضوری از بین نمی‌روند، گالری‌های هنری واقعیت مجازی دسترسی گسترده‌تر، تجربیات دیجیتالی باورنکردنی و راهی جدید برای لذت بردن از آثار زیبای هنرمندان آینده را به مردم ارائه می‌دهند. باز کردن گالری هنری یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد در متاورس است.

گالری هنری در متاورس

مطالب مرتبط:

10 استارت آپ هوش مصنوعی سال 2023

تاثیر Chat GPT بر حسابداری

کاربردهای ChatGPT

Related Post

Leave a Comment