چگونه فروش خود را در شرکت حسابداری افزایش دهیم؟

بنا به دلایلی، وقتی کلمه “فروش” ذکر می شود، توجه مردم اغلب مستقیماً به سمت جذب مشتریان یا مشتریان جدید معطوف می شود.با این حال، اگر اطلاع داشته باشید، متوجه خواهید شد که فروش به مشتریان فعلی بسیار ساده تر از تبدیل مشتریان جدید است.در واقع، طبق تحقیقات یک شرکت آمریکایی، احتمال فروش موفقیت آمیز به یک مشتری موجود 60-70٪ است در حالی که احتمال فروش به یک مشتری جدید فقط 5-20٪ است.در این مقاله به معرفی چگونه فروش خود را در شرکت حسابداری افزایش دهیم؟ می پردازیم:

 

برای تکرار این احساس، آنها گزارش می دهند که برای جذب یک مشتری جدید پنج برابر بیشتر از حفظ یک مشتری موجود هزینه دارد.با در نظر گرفتن این موضوع، واضح است که اگر توجه کافی را روی مشتریان فعلی خود متمرکز کنید، اداره یک تجارت بسیار آسان تر می شود.برای کمک به تقویت بازاریابی خود برای مشتریان فعلی، در اینجا چند راه وجود دارد که از طریق آنها می توانید به طور مؤثر از پایگاه مشتری خود در عین افزایش فروش مراقبت کنید.

 

دو مفهوم اساسی –upselling و cross-selling

 

احتمالاً قبلاً در مورد اصطلاحات «upselling» و «cross-selling» شنیده اید، زیرا معمولاً در تجارت استفاده می شوند.به عبارت ساده تر، فروش بالا عمل متقاعد کردن کسی برای خرید چیزی گران تر از آنچه در ابتدا قصد داشت را توصیف می کند. این معمولاً به این دلیل است که ارزش بهتری نسبت به آن چیزی که در هنگام تصمیم گیری اولیه برای خرید خود متوجه شده بودند به آنها ارائه می دهد.

 

متقاعد کردن شخصی برای خرید چیزی علاوه بر آنچه قبلاً خریداری کرده است، اشاره دارد.آنها کار می کنند زیرا شما قبلاً بخش سخت جلب اعتماد مردم به شما یا خرید کیفیت دیگری را انجام داده اید که شما را از رقبایتان متمایز می کند – که تا حد زیادی احتمال خرید را که قبلاً ذکر کردیم توضیح می دهد.

 

شما می توانید فرآیندهای فروش را برای پیاده سازی افزایش فروش یا فروش متقابل در  معامله ایجاد کنید. یا با توسعه کمپین های بازاریابی هدفمند برای بخش هایی از پایگاه مشتری خود در زمان های خاصی از سال. نحوه انجام این کار به خدماتی که ارائه می دهید و نحوه مدیریت مشتریان جدید بستگی دارد.

 

به عنوان مثال، اگر قبلاً این کار را انجام نداده‌اید، می‌توانید به همه مشتریان خوداشتغال خود که خدمات حسابداری (فروش متقابل دستی) ارائه می‌دهند، نامه بنویسید.یا اگر بسته‌های حسابداری ماهانه پایه، متوسط و ممتاز را به صورت آنلاین می‌فروشید، می‌توانید عملکرد اتوماسیونی ایجاد کنید که بسته‌ای با ارزش بالاتر را به بسته‌ای که در ابتدا انتخاب شده بود (فروش خودکار) پیشنهاد می‌کند.

 

Upselling

 

چگونه با استفاده از اتوماسیون حسابداری فروش خود را افزایش دهید؟

 

بسیاری از افرادی که محصولات خود را در اینترنت می فروشند با حسابداری مشاغل تجارت الکترونیک مشکل دارند. پیگیری فروش هر کانالی می تواند زمان بر و دشوار باشد. با افزایش مقیاس کسب و کار شما و ادغام هرچه بیشتر پلت فرم های پرداخت در فروشگاه آنلاین خود، این امر حتی دشوارتر می شود.

 

جدا از جمع آوری مقادیر مناسب از هر فروش، مالیات ها، هزینه های تجاری و ردیابی موجودی نیز به سردرد اضافه می کنند. چگونه می‌خواهید بفهمید چه چیزی بهترین فروش را دارد، چه چیزی درآمد خالص بیشتری را به همراه دارد، چه اقلامی پتانسیل افزایش فروش را دارند و چه چیزی متحمل ضرر می‌شود؟

 

وقتی صحبت از حسابداری کسب و کارهای تجارت الکترونیک می شود، باید به چیزهای زیادی فکر کرد. شما باید بدانید که چه مقدار پول وارد و خارج می شود، چه هزینه هایی مهم است و چگونه مالیات بر درآمد شما تأثیر می گذارد. در برخی موارد، ممکن است تیمی از افراد صرفاً در رأس کارهایی که باید انجام شود، لازم باشد. به عنوان یک کسب و کار کوچک، به یک راه حل نرم افزاری قابل اعتماد نیاز دارید که به راحتی داده های حسابداری شما را به آمارهای ارزشمندی تبدیل کند که سپس می توانید از آن برای استفاده از فرآیند استفاده کنید.

 

اتوماسیون-حسابداری

 

 

مزایای اتوماسیون حسابداری برای تجارت الکترونیک

 

نرم افزار اتوماسیون حسابداری به ایجاد پیوندهای قوی بین محصولات، از جمله قیمت مناسب و سطوح کیفیت کمک می کند. این پیوندها می توانند به بهبود عملیات تجاری و همچنین افزایش تکرار و فروش بیشتر کمک کنند.نرم افزار حسابداری اتوماسیون برای تجارت الکترونیک این توانایی را دارد که فرآیندهای درون سازمان شما را که مربوط به فروش هستند، ساده کند. این شامل؛ خرید، موجودی، حمل و نقل، فروش و خدمات مشتری. همچنین به شما امکان می دهد در مورد روند فروش و نحوه بهبود تخصیص بودجه خود بدانید.

 

اتوماسیون حسابداری برای تجارت الکترونیک-zhaniya.com-min

 

 

می توانید فوراً از مزایای زیر بهره مند شوید:

 

1-کارایی و دقت بهتر داده ها.

2-منطقی کردن حساب های دریافتنی

3-کاهش فرآیندهای دستی ناکارآمد یا منسوخ.

4-افزایش فروش و درآمد تجارت الکترونیک.

5-گزارش مالی ساده تر و دقیق تر

6-بهبود سلف سرویس و کار تیمی موثر.

7-صرفه جویی در زمان و هزینه.

 

مطالب مرتبط:

 

ویژگی های مهم نرم افزار حسابداری در سال 2023
تفاوت بین صندوق های فروشگاهی و سیستم های POS
تفاوت فروشگاه فیزیکی و فروشگاه آنلاین چیست؟

Related Post

Leave a Comment