کسب و کارهای پردرآمد در سال 2023

در حالی که سود ممکن است تنها انگیزه برای شروع یک تجارت نباشد، مطمئناً یکی از عوامل تعیین کننده است. موفقیت یا عدم موفقیت یک کسب و کار جدید به توانایی آن در ایجاد سود بستگی دارد. ایجاد پایگاه مخاطب/مشتری، بازاریابی، توسعه یک طرح کسب و کار قوی، همه عناصر مهم موفق ترین کسب و کار هستند و همه آنها به یک مکان باز می گردند. (می بینی این به کجا می رود؟) در این مقاله به معرفی کسب و کارهای پردرآمد در سال 2023 می پردازیم:

10 کسب و کار سودآور برای شروع در سال 2023

سال 2023 به دنبال سالی چالش برانگیز است و راه اندازی یک کسب و کار به دلیل عدم قطعیت های اقتصادی به انعطاف پذیری بیشتری نیاز دارد. اما زمانی که با یک مدل کسب و کار سودآور شروع می کنید، کسب سود بسیار آسان تر است. بنابراین سودآورترین مشاغل سال 2023 کدامند؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

1- تجارت الکترونیک

کسب و کارهای تجارت الکترونیک، اصطلاحی است که به تمام مشاغلی اشاره دارد که در آن محصولات از طریق اینترنت خرید و فروش می شوند، به طور مداوم در بین بهترین و سودآورترین مشاغل برای شروع رتبه بندی می شوند. چرا؟ از آنجایی که راه‌اندازی آن‌ها آسان است، نیازی به هزینه سربار ندارند، و به شما امکان دسترسی به پایگاه مشتریان متنوع جغرافیایی را می‌دهد. با بیش از 2 میلیارد مشتری تجارت الکترونیک آنلاین، اکنون زمان شروع یک تجارت الکترونیک است.

تجارت الکترونیک

2- کسب و کار Dropshipping

Dropshipping زیرمجموعه ای از تجارت الکترونیک است که به مشاغلی اشاره دارد که محصولاتی را که واقعاً در دسترس ندارند می فروشند. در عوض، محصول مستقیماً از فروشنده به مشتری ارسال می شود. Dropshipping هزینه های موجودی شما را کاهش می دهد و در نتیجه درآمد خالص شما را افزایش می دهد. و تا سال 2028، پیش بینی می شود که بازار جهانی دراپ شیپینگ تا سال 2028 سالانه 20 درصد رشد کند.

Dropshipping در صنایعی رایج است که مشتریان انتظار دارند طیف وسیعی از محصولاتی که ممکن است برای یک کسب‌وکار کوچک مقرون به صرفه باشد، مانند کتابفروشی‌ها در دسترس باشند. برای مثال، بسیاری از کتابفروشی های محلی ممکن است از dropshipping برای ارسال مستقیم از ناشر یا شریکی مانند bookshop.org استفاده کنند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا انتخاب گسترده‌تری از کتاب‌ها را بدون نیاز به مقابله با چالش‌های ذخیره‌سازی یک یا ۲ نسخه از یک عنوان خاص در فرصتی که یک مشتری آن را بخواهد، ارائه دهند. مراقب خطرات dropshipping باشید که شامل کنترل کیفیت، نام تجاری و خدمات مشتری می شود.

3-خدمات B2B (Business to Business)

کسب‌وکارها معمولاً می‌توانند قیمت‌ها و هزینه‌های خدمات بالاتری نسبت به مصرف‌کنندگان نهایی داشته باشند، و خدمات B2B را به صنعت بسیار سودآور با نرخ رشد سالانه 22 درصدی تا سال 2027 تبدیل می‌کند. از جمله املاک، خدمات نظافت، حسابداری و حسابداری، خدمات حقوقی و بازاریابی.

4- دوره های آنلاین

حرفه ای ها به طور مداوم به دنبال راه هایی برای تقویت مهارت های خود و پیشرفت شغلی خود هستند و فرصت تجاری سودآوری را برای کارآفرینان باهوشی فراهم می کند که می خواهند تخصص خود را به درآمد غیرفعال تبدیل کنند. دوره‌هایی که امور مالی کسب‌وکار و حسابداری، استراتژی، مدیریت، مذاکره، آموزش فروش/بازاریابی و سخنرانی عمومی را پوشش می‌دهند، تقاضای ثابتی را ایجاد می‌کنند. انتظار می‌رود صنعت دوره فقط رشد کند و انتظار می‌رود بازار تا سال 2026 به 375 میلیارد دلار برسد.

4-1-دوره بازاریابی آنلاین

چشم انداز بازاریابی در حال تغییر است و بسیاری از کسب و کارها و متخصصان به دنبال راهنمایی در مورد چگونگی سازگاری هستند. ایجاد یک دوره بازاریابی آنلاین که شامل بازاریابی ایمیلی، مدیریت رسانه‌های اجتماعی، سئو یا بازاریابی پایگاه داده می‌شود، می‌تواند با حداقل سرمایه‌گذاری سود ایجاد کند.

4-2-کلاس زبان

آیا شما یک کارآفرین چند زبانه هستید؟ ایجاد یک دوره زبان را در نظر بگیرید. صنعت یادگیری زبان به گسترش خود ادامه داده است. برای متمایز شدن از رقبا، باید بازار هدف خود را شناسایی کنید. دانشجوی ایده آل شما کیست؟ شناسایی جایگاه خود و محدود کردن مخاطبان باعث افزایش تبدیل و افزایش سود می شود. به‌جای ارائه «شروع اسپانیایی»، چیزی تخصصی‌تر مانند «۷ روز به سفر تجاری اسپانیایی» را در نظر بگیرید.

4-3-دوره سرگرمی

بخش آخر صنعت دوره های آنلاین دوره های مربوط به سرگرمی است. فکر کنید: گلدوزی، نجاری، یا آواز خواندن. در سال های اخیر تقاضای فزاینده ای برای این دوره های آنلاین به دلیل قیمت مقرون به صرفه و راحتی وجود داشته است. این بیماری همه گیر باعث افزایش تقاضا در اینجا نیز شده است. افرادی که به کار از خانه روی آورده اند اکنون زمان بیشتری برای کشف موضوعات مورد علاقه خود دارند. دیگران آنچه را که برایشان مهم است بررسی کرده اند و در نهایت جسارت را برای ضربه زدن به پیانوی مبتدی به دست می آورند. در نتیجه، راه اندازی یک دوره آموزشی مرتبط با سرگرمی در سال 2023 یک ایده تجاری بسیار سودآور است.

5- خدمات حسابداری یا حسابداری

کسب‌وکارهای خدمات حسابداری و حسابداری تقاضای ثابتی دارند، زیرا همه باید مالیات بدهند، و بسیاری از آنها یا نمی‌خواهند یا نمی‌دانند چگونه آماده‌سازی مالیات را مدیریت کنند. اگر در حسابداری شخصی کار می کنید، احتمالاً در بهار شاهد رونق خواهید بود زیرا افراد به دنبال کمک برای ثبت مالیات خود هستند، اما فرصت های سود بیشتری در فضای کسب و کار کوچک وجود دارد. مالک متوسط کسب و کار کوچک شما پهنای باند یا تخصص لازم برای مدیریت حسابداری را ندارد و ممکن است منابع لازم برای استخدام یک حسابدار را نداشته باشد. با حاشیه سود خالص 18.4 درصد، خدمات حسابداری و حسابداری یکی از سودآورترین صنایعی است که می توانید در سال 2023 وارد آن شوید.

خدمات حسابرسی

6- تجارت طراحی گرافیک

به طور مداوم تقاضای زیادی برای خدمات طراحی گرافیک وجود دارد زیرا طراحی گرافیکی ستاره ای می تواند یک متمایز کننده بازار باشد. در عصر دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات پسند اینستاگرام، طراحی گرافیکی یک شرکت مسلماً مهمتر از همیشه است. میزان سودآوری کسب و کار طراحی گرافیک شما بستگی به میزان نیروی کاری شما در پروژه ها در مقایسه با میزان هزینه ای دارد که می کنید. به طور متوسط، طراحان گرافیک بسته به تجربه خود می توانند از 15 تا 35 دلار در ساعت درآمد کسب کنند.

خوشبختانه، طراحان گرافیک می توانند شرکت های بسیار سودآوری را به دلیل سربار پایین اداره کنند. اما آنها همچنین می توانند قربانی سایر روش های درآمدزا شوند. برای اطمینان از حداکثر سودآوری، مدل کسب و کار خود را طوری بسازید که پروژه‌های درآمد بالاتر/کار کمتر را هدف قرار دهید. شما می توانید با یک پیشنهاد مشاوره واضح و مشخص و سایر مشکلات جلوگیری کنید.

تجارت طراحی گرافیک

7- آژانس دیجیتال

سال گذشته، آژانس های دیجیتال تقریباً 30 میلیارد دلار درآمد کسب کردند. با توجه به اینکه بسیاری از مشاغل بزرگ تیم های بازاریابی را کاهش می دهند، آنها به دنبال تکمیل نیروی کار خود با آژانس ها هستند. این یک فرصت بزرگ برای شروع و ایجاد یک آژانس سودآور است.

آژانس دیجیتال

مشاوره رسانه های اجتماعی

همانطور که در بالا اشاره کردیم، بازاریابی رسانه های اجتماعی مهمتر از همیشه است. تبلیغات رسانه های اجتماعی دومین بازار بزرگ تبلیغات دیجیتال است. انتظار می‌رود درآمد صنعت جهانی 138.2 میلیارد دلار در سال 2025 به 18.4 میلیارد دلار افزایش یابد. بازار به سرعت در حال گسترش همراه با سرمایه‌گذاری کم مورد نیاز برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار مشاوره رسانه‌های اجتماعی، این فرصت را به یکی از سودآورترین فرصت‌ها برای بازاریابان دیجیتالی باهوش تبدیل می‌کند.

مشاوره رسانه اجتماعی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یک صنعت همیشه در حال توسعه است. برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک، همگام شدن با آخرین روندهای بازاریابی ایمیلی یا به روز رسانی بعدی الگوریتم گوگل می تواند منابع زیادی را از بین ببرد. اگر مهارت‌هایی برای ارائه همه آن‌ها دارید – بازاریابی ایمیلی، سئو، نوشتن کپی‌رایت، رسانه‌های اجتماعی – می‌توانید همه آن‌ها را در یک سرویس بازاریابی دیجیتال پر سود قرار دهید.

8- کپی رایتینگ

کپی رایتینگ چیزی بیش از کلمات زیبا و شعارهای جذاب است (البته، هنوز هم می تواند همینطور باشد). از آنجایی که شرکت‌ها به دنبال ایجاد مخاطبین خود هستند، کپی‌رایترهایی که در نوشتن محتوای ویروسی یا سئو مهارت دارند، می‌توانند درآمد کسب کنند. چه چیزی باعث می شود کپی رایتینگ چنین ایده کسب و کار کوچک سودآوری باشد؟ دارایی های دیجیتال مارکتینگ – به ویژه آنهایی که با سئو و رسانه های اجتماعی مرتبط هستند – می توانند ماشین های درآمدزایی برای شرکت ها باشند و معیارهایی برای اثبات آن ارائه می کنند.

کپی رایتینگ

9- بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته یک مدل کسب و کار است که در آن یک شرکت به شخص ثالث پول می پردازد تا سرنخ یا ترافیک به شرکت ایجاد کند. این روزها، همه از اینفلوئنسرهای اینستاگرام گرفته تا نشریات خبری بزرگ برای کسب سود به بازاریابی وابسته متکی هستند. اگر مخاطبان قوی دارید. یا قصد دارید آن را بسازید، می توانید با بازاریابی وابسته بانکی بسازید. این صنعت در سال 2019 6.4 میلیارد دلار تولید کرد و همچنان به رشد خود ادامه می دهد و این صنعت را به یکی از بهترین ایده های کسب و کار کوچک در سال 2023 تبدیل می کند.

افیلیت مارکتینگ

10- پشتیبانی IT

گوش کن، ما فقط می خواهیم بگوییم. بسیاری از مردم نمی دانند چگونه از فناوری ای که به آن تکیه می کنند برای انجام کارهای خود استفاده کنند. اگر مهارت های لازم را دارید، می توانید یک کسب و کار موفق در زمینه پشتیبانی IT راه اندازی کنید. در سال 2023، بازار خدمات فناوری اطلاعات 852 میلیارد دلار پیش بینی می شود.

مطالب مرتبط:

6 خصوصیت نرم افزار حسابداری سال 2023

5 نکته نرم افزار حسابداری رستوران

5 مزیت داشتن صندوق مکانیزه فروش

Related Post

Leave a Comment