نسخه فروشگاهی ژانیا

یکی از مشکلات امروزه فروشگاه داران مدیریت مالی فروشگاه است .نرم افزار حسابداری ژانیا با ارائه نسخه های یک پارچه و پیشرفته و همچنین امکانات اختصاصی مورد نیاز فروشگاه ها و اصناف مختلف به مدیریت فروشگاه کمک بسیاری خواهد کرد.

نسخه رانیکا
نسخه رانیکا

نسخه رانیکا

با کمک نرم‌افزار حسابداری ژانیا، مدیریت حسابداری هایپرمارکت ها  به یک امر حرفه‌ای تبدیل می‌شود. با ایجاد حساب‌های فروش، خرید، موجودی، درآمد، هزینه و دستمزد، گزارشات و فهرست‌های جامعی ایجاد می‌شود که به کارآیی و سازماندهی بهتر کمک می‌کند. نرم‌افزار حسابداری ژانیا با خودکارسازی فرآیند استخراج داده‌های فروشگاه، موجودی، هزینه‌ها و...، دقت و صحت بیشتر در محاسبات مالی فراهم می‌کند و همچنین به پیگیری آسان درآمدها و هزینه‌ها و گزارش‌دهی دقیق کمک می‌کند. به کمک حرفه‌ای سازی حسابداری هایپرمارکت، با ژانیا به سادگی به هرگونه اطلاعات مورد نیاز دسترسی خواهید داشت.

نسخه رابو
نسخه رابو

نسخه رابو

حسابداری ژانیا یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری برای کافه و رستوران هاست. این نرم افزار با قابلیت های متعددی همچون ثبت فاکتور فروش،کنسول فروش،مدیریت کاربرصندوق، مدیریت انبار، برنامه ریزی سفارشات و... به صاحبان کافه و رستوران کامل ترین خدمات را ارائه می دهد. نسخه رابو نیز یکی از پر استفاده ترین نسخه های حسابداری ژانیا برای کافه و رستوران هاست. این نسخه با قابلیت های پیشرفته مانند تنظیم صورتحساب مشتریان، پیگیری مالیات، ایجاد گزارشات مالی و ... به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا به راحتی به اطلاعات دلخواه خود دسترسی داشته باشند و مدیریت کسب و کار خود را بهبود بخشند. از مزایای استفاده از حسابداری ژانیا نسخه رابو در کافه و رستوران ها می توان به سهولت در استفاده، سفارشگیری پیشرفته و همچنین اتصال کیوسک به نرم افزار است.

رولت
رولت

رولت

نسخه رولت حسابداری ژانیا برای قنادی‌هایی که به دنبال نرم افزاری حرفه‌ای و کارآمد در حسابداری هستند، گزینه مناسبی است. این نرم افزار با قابلیت هایی همچون مدیریت انبار، صدور فاکتور، مدیریت مالی و کنترل موجودی ،اتصال ترازو،باشگاه مشتریان،مدیریت جشنواره ها، به برطرف کردن نیازهای مالی قنادی ها کمک می کند. به دلیل آسانی استفاده، این نرم افزار برای همه کاربران مناسب است و نیاز به دانش پیشرفته حسابداری ندارد. با استفاده از نرم افزار رولت حسابداری ژانیا، قنادی‌ها قادر خواهند بود که عملکرد مالی خود را بهبود بخشند و موجودی های خود را به بهترین شکل مدیریت کنند.

نسخه راشل
نسخه راشل

نسخه راشل

نسخه راشل حسابداری ژانیا، یکی از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری برای کتابخانه‌ها و کتاب‌فروشی‌هاست. این نرم‌افزار با ارائه امکاناتی همچون مدیریت مشتریان و اعضا، فروش‌ها، خریدها، اطلاعات قفسه و کتاب، مدیریت انبار ،اتصال بارکدخوان ،چاپ بارکد، مشاغل مربوط به آن‌ها، تسهیل دسترسی به اطلاعات مورد نیاز را برای کاربران فراهم می‌کند.
با استفاده از این نرم‌افزار، کتابخانه و کتاب‌فروشی می‌توانند به راحتی نسخه‌های موجود خود را مدیریت کنند و از امکان گرفتن گزارشات و آمارهای کامل استفاده کنند. همچنین، این نرم‌افزار از امنیت بالایی برخوردار است و به شما امکان می‌دهد تا اطلاعات مشتریان و موجودی کتاب‌ها و نسخه‌ها را با اطمینان کامل مدیریت کنید.

نسخه رگال
نسخه رگال

نسخه رگال

نسخه رگال حسابداری ژانیا برای بوتیک و کفش فروشی‌ها مناسب است زیرا این نسخه دارای ویژگی‌هایی است که به صورت خاص برای این نوع فروشگاه‌ها طراحی شده است. این نسخه امکاناتی مانند مدیریت موجودی، فروش، خرید، بانک، حساب های پرداخت و دریافت ،طراحی و چاپ لیبل بارکد و.. را فراهم می کند و به صورت خاص برای بوتیک و کفش فروشی‌ها پیش‌بینی شده است. با استفاده از این نسخه، مالکان این نوع فروشگاه‌ها می توانند به‌راحتی فعالیت‌های مالی خود را مدیریت کنند و دقیق‌ترین تحلیل‌های مالی را از فروشگاه‌های خود داشته باشند. بنابراین، اگر شما مالک یک بوتیک و یا کفش فروشی هستید، نسخه رگال حسابداری ژانیا می‌تواند یک راه حل مناسب برای مدیریت‌ مالی فروشگاه شما باشد.