گروه ژانیا

گروه نرم افزاری ژانیا سافت متشکل از حسابداران و برنامه نویسان خلاق با به کار گیری متد های روز دنیا اقدام به تولید نرم افزار حسابداری یکپارچه، طراحی وب سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ سفارش نرم افزار جهت مدیریت هرچه بهتر انواع کسب وکارها و ایجاد راه کارهای جدید در مدیریت کرده است. ژانیا با استفاده از تکنولوژی روز و واسط کاربری بی نظیر خود با کمک مشتریان و برنامه نویسان خلاق  توانسته ، به اساسی ترین نیاز کسب و کارها بهترین و ساده ترین راه پاسخ دهد.

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

راه اندازی و توسعه فروشگاه های آنلاین، باشگاه مشتریان، نظر سنجی، وفاداری و دریافت درگاه بانکی، نماد الکترونیکی و …

تجهیزات فروشگاهی

ارائه دهنده انواع دستگاه کارتخوان سیار, فیش پرینتر, صندوق فروشگاهی , کیوسک سفارشگیر مشتری , دستگاه کنترل تردد , دستگاه RFID , تگ RFID وانواع دستگاه آل این وان ,لپ تاپ و …

نرم افزار حسابداری

بزرگترین تولید کننده نرم افزارحسابداری فروشگاهی , رستوران و کافی شاپ , کارواش , تولیدی , قنادی و خواربار ,باشگاهی , بوتیک , شرکتی , کلینیک خودرو و سالن زیبایی..

ارائه خدمات سئو

سئو

ما یک تیم با تجربه و با استعداد از مشاوران پرشور هستیم که با کمک یکدیگر کار میکنیم.تیم ما در به دست آوردن رتبه یک در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران تلاش می کند.

ما راهکارهای جستجو را به کسب و کارهای کوچک و متوسط در سراسر صنایع مختلف در شیراز و در سراسر کشور توسعه داده ایم.

فرآیند سئو نیازمند دانش زیاد، علم پیش زمینه‌ای و صبر است.

نرم افزارحسابداری ژانیا

کارت خوان

مزایا و قابلیت‌های دستگاه کارتخوان

طراحی انواع وب سایت شخصی، شرکتی ،فروشگاهی

وب سایت، امکان حضور هر شخص،مجموعه،شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند.داشتن وب سایت مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا مکانی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد اگر به دنبال استخدام هستید، داشتن یک سایت کمک بزرگی برای تقویت رزومه شما خواهد بود. اغلب افراد دارای سایت  نیستند و اگر شما این مزیت را داشته باشید یک قدم از سایرین جلوتر هستید. داشتن یک سایت به تنهایی یک مزیت است. در قدم بعدی اگر سایت شما اطلاعات کامل و مفیداز شما ارائه نماید و حاوی مقالات و نمونه کارهایی از شما در زمینه‌ی شغل درخواستی باشد،چندین قدم دیگر از سایر افراد پیشی خواهید گرفت.
طراحی وب سایت و اپلیکیشن

پکیچ های مختلف مدیریت اینستاگرام و فضای مجازی

نرم افزار سفارشی

طراحی نرم افزارهای سفارشی

ما ایده‌های شما را به حقایقی در دنیای واقعی تبدیل می‌کنیم. برای تسهیل امور مربوط به کسب و کار خود داشتن نرم افزار اختصاصی که متناسب با نیازها و ساز و کار کسب و کارتان باشد ضروری است. با استفاده از نرم افزارهای سفارشی می‌توانید به راحتی آنچه بدان نیازمندید را در قالب نرم افزارهای متنوع داشته باشید. طراحی نرم افزارهای سفارشی به معنای  تولید نرم افزار برای یک شرکت، سازمان و یا کاربر خاص، مطابق با نیازها و انتظارات اوست. این نرم افزارها دقیقا بر حسب نیازمندی‌ها طراحی و ساخته می‌شوند و با نرم افزارهای قدیمی و آماده‌ای که در بازار وجود دارد متفاوت و کارامدتر هستند.

استفاده از نرم افزار حسابداری یکپارچه، طراحی وب سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ سفارش نرم افزار میتواند بهترین روش برای ارتقا سطح کسب و کار باشد.

آخرین آموزش ها