روش های جذب مشتریان در سال 2022

برای اینکه محصول بیشتر شناخته شود، معمولاً به یک تکنیک تبلیغاتی برای جلب توجه مشتریان نیاز است.تکنیک پروموشن استراتژی ارائه و معرفی محصولاتی است که مشتریان بالقوه زیادی در آینده به خرید علاقه مند شوند.بسیاری از تکنیک های تبلیغاتی را می توان تمرین کرد – از کاربرد تبلیغات در حوزه دیجیتال، متعارف، تا نیمه دیجیتال که از ارتباطات و رویکردهای شخصی بهره می برد.انتظار می رود که هدف نهایی ارتقاء بتواند منافعی را برای شرکت فراهم کند. بنابراین، اگر کسب‌وکار شما می‌خواهد به رشد خود ادامه دهد، از بررسی‌های زیر می‌توان کم و بیش به عنوان مرجع استفاده کرد.در این مقاله به معرفی روش های جذب مشتریان در سال 2022 می پردازیم:

7 راه برای جذب مشتری

از میان تکنیک‌های تبلیغاتی مختلف موجود، اینجا 7 روشی را که می‌توان برای جذب مشتریان به کار برد، خلاصه می‌کند.

1-برنامه وفاداری را اجرا کنید!

اجرای یک برنامه وفاداری نه تنها خریداران احتمالی را وسوسه می‌کند، بلکه می‌تواند سفارش‌های تکراری یا تمایل به خرید مجدد را افزایش دهد.نمونه‌هایی از شرکت‌هایی که برنامه‌های وفاداری خود را اجرا کرده‌اند را می‌توان مشاهده کرد، مانند Super Coin با Flipkart، Starbucks Rewards و بسیاری دیگر.برای جذب مشتری می توان از جوایز زیادی استفاده کرد. محبوب ترین تکنیک تبلیغاتی با برنامه های وفاداری استفاده از کوپن ها یا کوپن های تخفیف برای خرید بعدی است.

یکی دیگر از پاداش های عالی برنامه وفاداری می تواند پاداش های واقعی باشد. اگر مشتریان وفادار شما به صورت عمده سفارش می دهند، یا مدت زیادی است که به شما سفارش می دهند، سزاوار یک هدیه هستند. برای یافتن این هدایا می‌توانید بیشتر بخوانید.

2- اینفلوئنسر برندینگ را تعیین کنید!

نقش اینفلوئنسر برندینگ به طور فزاینده ای قابل توجه است.مشتریان بالقوه نه تنها ارزش محصول یا بر اساس نیازها را می بینند، بلکه می بینند چه کسی پشت محصولی است که شما می فروشید.علاوه بر این، استارت‌آپ‌های تجارت الکترونیک مانند Flipkart و Amazon نیز با ایجاد اینفلوئنسر برندینگ موفق شده‌اند از مزیت‌های خود استفاده کنند.می توانید از این تکنیک تبلیغاتی برای افزایش فروش استفاده کنید. نیازی نیست فوراً از هنرمندان مشهور استفاده کنید و می توانید از میان وبلاگ نویسان یا میکرو اینفلوئنسرها در زمینه های مربوطه شروع کنید.

3-تکنیک های فروش شخصی

تکنیک فروش شخصی روشی است که در آن روش ارائه بر اساس رابطه بین فروشنده و مشتری است.در نتیجه، در عمل، این استراتژی با هدف هدایت ارقام فروش و ایجاد نزدیکی مستقیم به عنوان یک جامعه محلی است.تکنیک های فروش شخصی مزایای زیادی دارد. شروع از شناخت خواسته ها و نیازهای مشتریان، ایجاد ارتباطات واضح تر، تا سهولت در فرآیند نمایش محصول به مشتریان.

4-تبلیغات چند کاناله

برای اینکه محصولات بیشتر بفروشند، باید تبلیغات انجام دهید. از طریق تبلیغات رسانه ای، مصرف کنندگان بالقوه می توانند محصولات را ببینند و اطلاعاتی در مورد ارزش های دقیق نیز می توانند منتقل شوند.در این عصر دیجیتال، کانال های تبلیغاتی زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. بر اساس انواع و ویژگی ها، در اینجا چند کانال تبلیغاتی پیشنهادی برای استفاده آورده شده است.

     1-تبلیغات چاپی: روزنامه ها، مجلات، بروشورها و غیره.

     2-رسانه های الکترونیکی: رادیو، تلویزیون و غیره

     3-کانال های آنلاین: وب سایت، یوتیوب و رسانه های اجتماعی

لطفا توجه داشته باشید که هر یک از رسانه های تبلیغاتی فوق دارای مزایا و معایب خود هستند. بنابراین، افراد تجاری باید اهداف کمپینی را که می خواهند اجرا کنند، تعیین کنند.

5-تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی

چه کسی در حال حاضر شبکه های اجتماعی ندارد؟ همه افراد، چه پیر و چه جوان، باید حداقل یک رسانه اجتماعی برای نیازهای ارتباطی و سرگرمی داشته باشند.در میان پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی که در حال توسعه هستند، فیس‌بوک همچنان سلطه قابل توجهی از مخاطبان دارد.با این حال، هنوز باید در نظر داشته باشید که آیا محصولی که می خواهید بفروشید مطابق با بازار هدف است یا خیر.

6-سئوی وب سایت و برنامه

غیرقابل انکار است که در حال حاضر وب سایت ها و برنامه ها به یک نیاز اساسی برای شرکت هایی تبدیل شده اند که می خواهند به خریداران بالقوه نزدیک تر شوند.ما می‌توانیم از وب‌سایت برای نیازهای مختلف، از اجرای فعالیت‌های تبلیغاتی، ارائه به‌روزرسانی‌های اطلاعاتی، خرید و فروش تراکنش‌ها و نیازهای خدمات مشتری، از وب‌سایت استفاده کنیم.می خواهید یک وب سایت راه اندازی کنید؟ سئوی وب سایت و برنامه ها را انجام دهید.

7-بازگشت نقدی برای هر خرید

پیشنهادات بازگشت نقدی یکی از محبوب ترین تکنیک های تبلیغاتی فعلی است. همانطور که از نام آن پیداست، روش بازگشت نقدی به خودی خود بازپرداخت پس از انجام معامله خرید توسط مصرف کننده است.معمولاً بازگشت نقدی با اعمال شرایط خاصی مانند تعیین حداقل قیمت خرید و یا تنها با استفاده از برخی محصولات انجام می شود.

علیرغم داشتن شرایط و ضوابط تا حدودی گیج کننده، بازپرداخت نقدی همچنان به طور گسترده به عنوان یک تقویت کننده تبلیغات استفاده می شود.هاستینگر به عنوان برترین ارائه دهندگان میزبانی وب، اغلب دامنه رایگان را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. هنگام خرید هاست می توانید دامنه رایگان دریافت کنید.

نتیجه گیری

اینها چند تکنیک تبلیغاتی موثری هستند که می توانید برای جذب مشتری انجام دهید. تبلیغ چیز مهمی است که نمی توان آن را از دست داد، به خصوص اگر محصول شما مدت زیادی است که در بازار عرضه نشده است.روش تبلیغ به خودی خود بسیار متنوع است، بسته به ویژگی های محصول و بودجه ای که بودجه در نظر گرفته شده است.در عصر دیجیتال مانند اکنون، می‌توانید تبلیغات آنلاین را به عنوان پیشرو بازاریابی در اولویت قرار دهید.علاوه بر مقرون به صرفه بودن، دسترسی رسانه‌های آنلاین مانند وب‌سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی نیز نسبتاً گسترده‌تر است، زیرا می‌توان ۲۴ ساعته به آن دسترسی داشت.

مطالب مرتبط:

14 تکنیک ساده برای افزایش فروش

10 ایده کسب و کار اینترنتی در سال 2022

10 ترند تجارت الکترونیک2022

Related Post

Leave a Comment