حرکت به سمت ابر برای مدیریت داده های مالی شما دارای مزایایی است. انتخاب یک فروشنده محاسبات ابری برای میزبانی برنامه حسابداری شما از راه دور ، تمام مسئولیت و بیشتر هزینه کتابها را از شما می گیرد ، در حالی که دید مالی و گزارش خود را با سهولت مرورگر افزایش می دهید. تنها چند مورد از مزایای حسابداری ابری را در نظر بگیرید.

مزایای حسابداری ابری: ساده سازی فرایندهای تجاری

مزایای حسابداری ابری با حذف فرآیندهای زمانبر مانند اتوماسیون صورتحساب و تلاشهای مدیریت مجموعه شروع می شود. قوانین تشخیص درآمد ممکن است به طور خودکار مدیریت شوند و به شما آرامش می دهند. بهترین برنامه های حسابداری ابری می تواند با ارائه داده های مالی جاری و دقیق که تصمیمات تجاری خود را بر اساس آنها تنظیم کرده اید ، عملکرد تجاری شما را بهبود بخشد. با گزارشات و داشبورد های بلادرنگ ، بصیرت فوری در مورد تصویر کامل مالی خود دارید. یکی از مهمترین مزایای رایانش ابری ، دید مالی مطمئن در سطح شرکت است.

مزایای حسابداری ابری: هزینه مالکیت کمتر

یکی دیگر از مزایای حسابداری ابری صرف نظر از اندازه کسب و کار شما مقرون به صرفه بودن آن است. حسابداری مبتنی بر ابر با ارائه نرم افزار به عنوان سرویس به صورت اشتراک ، هزینه های شما را کنترل می کند. از آنجایی که حسابداری ابری مقیاس پذیر است ، کسب و کار شما فقط هزینه آنچه را که واقعاً به آن نیاز دارد می پردازد. حسابداری ابری به شما امکان می دهد از خریدهای پرهزینه سخت افزار و/یا نرم افزار جلوگیری کنید. از آنجا که شما برای خدمات پرداخت می کنید و نه برای دارایی های ملموس ، هیچ هزینه عملیاتی و هزینه برنامه نویسی ندارید. شما تمام عملکرد را بدون هیچ هزینه مدیریت سیستم یا سردرد با هزینه اشتراک ساده دریافت می کنید.

مزایای حسابداری ابری: دسترسی

هنگامی که مزایای حسابداری ابری را در نظر می گیریم ، نمی توان در مورد حق بیمه مبالغه کرد. دیگر هیچ کس در شرکت به یک دسکتاپ متصل نیست و نیازی به برنامه ریزی نصب یا حتی بارگیری ندارید. از آنجا که تمام اطلاعات حسابداری در ابر ذخیره می شود ، می توان در هر زمان و هر مکانی که مرورگر در دسترس است به آن دسترسی پیدا کرد. این برای شما و شرکت شما مناسب است ، اما مزیت بیشتری را برای شما فراهم می کند تا بتوانید بیشتر به نگرانی های مشتری پاسخ دهید.

مزایای حسابداری ابری: هزینه سرمایه کمتر

کاهش هزینه های سرمایه ای یکی دیگر از مزایای حسابداری ابری است. در هزینه نرم افزار و مجوز صرفه جویی می کنید و ارائه دهنده خدمات هزینه سخت افزار ، پشتیبانی و پشتیبان گیری را پرداخت می کند. در حقیقت ، کار در ابر به این معنی است که احتمالاً می توانید کارکنان فناوری اطلاعات خود را همزمان با بهره مندی از مزایای افزایش امنیت داده ها کاهش دهید.

مزایای حسابداری ابری را با این فروشندگان بررسی کنید

Cloud Computing دارای خدمات نرم افزاری حسابداری سریع ، امن و قابل اطمینان (99.8 درصد در دسترس بودن سرور) است. فروشنده از چندین ارز پشتیبانی می کند ، شما را سازگار نگه می دارد و به راحتی با سایر برنامه ها ادغام می شود.

FinancialForce.com بر کمک به شما در کار سریعتر متمرکز است و با استفاده از قابلیت های دستگاه تلفن همراه شما را در حرکت نگه می دارد. ابزارهای گزارش دهی قوی از داده های مالی ضبط شده و ذخیره شده یکپارچه کار می کند و این سرویس از طریق Chatter همکاری در زمان واقعی را امکان پذیر می کند.

NetSuite تمام مزایای حسابداری ابری و اطمینان را از خدمات ارائه می دهد که امنیت آن قوی است. همچنین به راحتی با برنامه های CRM ، ERP و تجارت الکترونیک ادغام می شود.

Related Post

Leave a Comment