اقلام پرفروش در آمازون

با بیش از 300 میلیون مشتری فعال در آمازون، جای تعجب نیست که بخواهید محصولی را در پربازدیدترین وب سایت تجارت الکترونیک اینترنت بفروشید. خوشبختانه، انتخاب آنچه در آمازون بفروشید، و نحوه فروش آن، آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. در واقع، بیشتر تحقیقات شما را می توان به صورت رایگان در خود سایت انجام داد.در این مقاله به معرفی اقلام پرفروش در آمازون می پردازیم:

برای اطمینان از انتخاب یک محصول کم خطر و با بازده برای فروش در آمازون، ما این راهنما را ایجاد کرده ایم. به خواندن ادامه دهید تا در مورد اقلام پرفروش، چیزهایی که باید بفروشید، و نحوه انجام تحقیق برای اطمینان از اینکه هر چیزی که می فروشید یک شرط مطمئن در غول تجارت الکترونیک است، بدانید.

اقلام پرفروش در آمازون

ابتدا، برای الهام گرفتن، اجازه دهید نگاهی به برخی از محصولات پرفروش در آمازون بیندازیم.آمازون خود فهرستی از پرفروش‌ترین‌های کنونی، از اسباب‌بازی گرفته تا کتاب و بازی‌های ویدیویی را تنظیم می‌کند – و این فهرست هر ساعت به‌روزرسانی می‌شود. در اینجا برخی از دسته بندی های برتر محصولات آورده شده است:

1-خانه و آشپزخانه

با توجه به طیف گسترده ای از محصولاتی که در خانه و آشپزخانه قرار می گیرند – لوازم خانگی، مبلمان، دکوراسیون و موارد دیگر – جای تعجب نیست که 32٪ از فروشندگان در آمازون فروش در این دسته را انتخاب کنند. بعلاوه، این صنعت بسیار پررونق است و فروش جهانی لوازم خانگی و خانگی به 448 میلیارد دلار در سال 2021 می رسد.

توجه به این نکته مهم است که از آنجایی که Home & Kitchen بسیار محبوب است، ممکن است برای فروشندگان جدید موفقیت در این مقوله دشوارتر باشد. بنابراین، اگر قصد ورود به این بازار را دارید، مطمئن شوید که محصولی دارید که کیفیت بالایی دارد و به جایگاه خاصی خدمت می کند.

2-پوشاک، کفش و جواهرات

جای تعجب نیست که پوشاک، کفش و جواهرات یکی از دسته بندی های برتر آمازون است. از این گذشته، پلتفرم تجارت الکترونیک تقریباً 35 درصد از تمام پوشاک فروخته شده آنلاین را در اختیار دارد و آن را به یکی از پرفروش ترین خرده فروشان مد آنلاین تبدیل می کند. به طور خاص، خریداران آمازون لباس‌های غیررسمی را به لباس‌های لوکس ترجیح می‌دهند و برندهای برتر آنها Hanes و Amazon Essentials هستند.

مهم است که توجه داشته باشید که این دسته ممکن است کمی بیش از حد اشباع شود، بنابراین بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که قادر به ارائه چیزی منحصر به فرد هستید. مردم برای اقلام برند گران قیمت به آمازون مراجعه نمی کنند – در عوض، به دنبال تخفیف هستند. بنابراین، اگر به فکر فروش لباس، کفش و جواهرات هستید، مطمئن شوید که محصول شما با کیفیت بالا و قیمت پایین است.

3- الکترونیک

از رایانه‌ها و تلویزیون‌ها گرفته تا سیستم‌های نظارتی و فناوری‌های پوشیدنی، مصرف‌کنندگان همیشه به دنبال جدیدترین فناوری‌ها هستند – به‌ویژه زمانی که در حال خرید آنلاین هستند. در واقع، تقریبا نیمی از فروش کامپیوتر و لوازم الکترونیکی به صورت آنلاین انجام می شود.

آمازون به طور مداوم قیمت های قابل توجهی را در برخی از محبوب ترین لوازم الکترونیکی جهان نشان می دهد، بنابراین منطقی است که مصرف کنندگان اغلب از این پلت فرم خرید کنند. اگر بتوانید لوازم الکترونیکی را به صورت عمده بخرید، این می تواند یک دسته امیدوارکننده باشد که به عنوان فروشنده شخص ثالث در نظر بگیرید.

4-زیبایی و مراقبت شخصی

اگرچه صنعت زیبایی و مراقبت شخصی در سال 2020 کاهش 15 درصدی در فروش جهانی را تجربه کرد، اهمیت و انعطاف پذیری آن را دست کم نگیرید. بازار با افزایش درآمد نزدیک به 3 میلیارد دلار در سال 2021 بازگشت و انتظار می‌رود که به رشد خود ادامه دهد.

دسته زیبایی و مراقبت شخصی شامل همه چیز از آرایش و مراقبت از پوست گرفته تا عطرها و محصولات مو است. حتی اگر در این بازار رقابت کمی وجود دارد و 23 درصد از فروشندگان شخص ثالث اقلام را فهرست می کنند، کسانی که در تولید لوازم آرایشی دست ساز تخصص دارند ممکن است واقعاً در این دسته برتری داشته باشند.

البته مانند هر چیز دیگری، هر چه دسته بندی محصول محبوب تر باشد، رقابت شدیدتر است. مهم است که جایگاه خود را پیدا کنید تا مطمئن شوید که با 300000 نتیجه جستجوی دیگر برای “تی شرت سفید” رقابت نمی کنید.

قبل از اینکه به آنچه در آمازون بفروشیم بپردازیم، بیایید در مورد هزینه آن بحث کنیم.شما می خواهید در مورد هزینه های حمل و نقل و هزینه های فروشنده آمازون تحقیق کنید تا بدانید بسته به کالای خود چقدر باید هزینه کنید. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تصمیم خود را محدود کنید – برای مثال، یک کالای دو تا سه پوندی سبک وزن و حمل آسان خواهد بود، که می تواند به کاهش هزینه های حمل و نقل شما کمک کند.

در کنار وزن، باید محصولاتی را در نظر بگیرید که هنگام حمل و نقل به راحتی شکسته نمی شوند.علاوه بر این، اکثر محصولات در آمازون بین 10 تا 50 دلار متفاوت هستند، بنابراین شما می خواهید اقلامی را انتخاب کنید که می توانید با قیمت نسبتاً ارزان بفروشید و در عین حال سود داشته باشید.

چگونه بدانیم در آمازون چه چیزی بفروشیم؟

هنگامی که مشخص کردید که مایل به پرداخت هزینه های حمل و نقل هستید – و محصول شما احتمالاً در محدوده قیمتی منصفانه قرار می گیرد – وقت آن است که بفهمید می خواهید چه چیزی بفروشید. در اینجا پنج روش وجود دارد که می تواند به شما کمک کند جستجوی خود را محدود کنید:

1- به صورت دستی در Amazon.com تحقیق کنید!

برای تحقیق دستی در مورد محصولات محبوب در آمازون، باید با اقلام پرفروش آمازون در یک دسته خاص شروع کنید. از آنجا، شما شروع به کاوش در زیرمجموعه های آن دسته می کنید و در یک طاقچه محدود می شوید.

وقتی فهرست پرفروش‌ترین‌های آمازون را بررسی می‌کنید، ممکن است به بخش «مشتریان نیز خریدند» نگاهی بیندازید تا برای محصولات مشابه ایده بگیرید.

هنگامی که فهرستی از موارد را تهیه کردید، برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل را بررسی کنید تا ببینید آیا آن محصولات دارای حجم جستجو هستند یا خیر، که نشان دهنده سطح تقاضا است. از طرف دیگر، می توانید از ابزار هوشمندی محصول Sellerapp به طور خاص برای آمازون استفاده کنید. Sellerapp یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد برای محدود کردن لیست خود، شروع به بررسی محصولات محبوب در آمازون از طریق کلمات کلیدی کنید.

2- از پسوند کروم برای تحقیق در مورد محصولات در یک بازار خاص استفاده کنید!

دو افزونه محبوب کروم وجود دارد که به شما در انجام تحقیقات کلمات کلیدی در آمازون کمک می کند: Jungle Scout و Unicorn Smasher.

Jungle Scout حجم فروش ماهانه محصولات را به شما نشان می دهد و محصولاتی را با رقابت کم نمایش می دهد. این به شما امکان می دهد محصولات را ذخیره کنید تا آنها را در طول زمان ردیابی کنید. بدون شک، تجزیه و تحلیل های Jungle Scout می تواند به شما کمک کند تا به سرعت و کارآمد محصول یا صنعتی را محدود کنید که می توانید در آن برتر باشید. با این حال، Jungle Scout نسبتاً گران است، به خصوص اگر تازه شروع کرده اید.

Unicorn Smasher جایگزین رایگان Jungle Scout است. در حالی که داده ها به اندازه Jungle Scout دقیق نیستند و برخی از ویژگی های پیچیده Jungle Scout را ندارند، با این وجود یک گزینه رایگان مفید برای جمع آوری تخمین فروش ماهانه و درآمد تخمینی فروش ماهانه برای محصولات آمازون است.

3- شکافی در بازار پیدا کنید!

می توانید با استفاده از یکی از افزونه های کروم که قبلا ذکر شد برای تحقیق در مورد محصولات با حجم فروش ماهانه بالا و رقابت کم، شکاف ها را پیدا کنید. با این حال، ممکن است از طریق یک جستجوی ساده ارگانیک نیز با شکافی در آمازون مواجه شوید.

به عنوان مثال، وقتی «عطر» را جستجو می‌کنم، بیش از 30000 نتیجه به دست می‌آید، اما وقتی «عطر کهربا وگان طبیعی» را جستجو می‌کنم، تنها 247 نتیجه وجود دارد.

این یک مثال ساده است، اما گاهی اوقات لازم است جستجوی محصول خود را محدود کنید تا مکانی برای تأثیرگذاری در آمازون پیدا کنید. افراد زیادی در حال حاضر عطر می فروشند، اما ممکن است رایحه، سبک یا ویژگی خاصی در سایت وجود نداشته باشد.

از طرف دیگر، می توانید با خواندن نظرات مشتریان در بازار محصول خود، شکافی در بازار پیدا کنید. حتی اگر محصولات مشابه شما در حال حاضر زیاد باشد، ممکن است متوجه شوید که مشتریان از برندهای فعلی ناراضی هستند و چیزی را می خواهند که شما بتوانید ارائه دهید.

4- محصولاتی را بیابید که رقابت زیادی ندارند!

اگر می‌خواهید محصولی را بفروشید که در حال حاضر 100000 نتیجه جستجو دارد، احتمالاً ایستادگی در مقابل رقبا و دستیابی به فروش مورد نظرتان بسیار دشوار خواهد بود. خوشبختانه، یافتن جایگاهی در بازار بزرگ‌تر که رقابت کمتری داشته باشد، نسبتاً آسان است، که تضمین می‌کند محصول شما به راحتی توسط جستجوگران پیدا می‌شود. بهتر از همه، آن دسته از جستجوگران به احتمال زیاد مایل به خرید محصول شما هستند، زیرا آنها نیاز به جستجوی کلمه کلیدی خاص تری داشتند.

به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید کتاب آشپزی بفروشید. عبارت جستجوی «کتاب آشپزی» بیش از 70000 نتیجه دارد.از طرف دیگر، عبارت جستجوی «کتاب‌های آشپزی برای پخت سریع قابلمه» تنها 3000 نتیجه دارد. نه تنها محصول شما به احتمال زیاد در این دسته بندی پرفروش می شود، بلکه کلمه کلیدی هدفمندتری نیز دارد. اگر کسی «کتاب‌های آشپزی» را جستجو کند، می‌تواند معنایی از «کتاب‌های آشپزی کودکان» تا «کتاب‌های آشپزی تعطیلات» داشته باشد. با این حال، اگر شخصی «کتاب‌های آشپزی برای پخت فوری قابلمه» را جستجو کند، به احتمال زیاد از محصول شما راضی است.

محصولات فروش

5- دسته‌هایی را با حداقل سه نتیجه با رتبه بهترین فروشندگان (BSR) جستجو کنید!

رتبه پرفروش آمازون (BSR) فروش اخیر و تاریخی یک کالا را منعکس می کند. BSR بالا نشان می دهد که محصول مورد تقاضا است، که دانستن آن به عنوان فروشنده بسیار مهم است.اگر فقط یک محصول را در یک دسته با BSR بالا پیدا کردید، و هیچ یک از اقلام دیگر پرفروش نیستند، می تواند نشانه ای از تسلط یک محصول بر بازار باشد. در عوض، شما می‌خواهید دسته‌های محصولی را هدف قرار دهید که دارای چندین اقلام با BSR بالا هستند، زیرا نشان‌دهنده تقاضا در آن منطقه است و فضایی را برای موفقیت محصول شما فراهم می‌کند.

برای مثال، فرض کنید می‌خواهید محصولات ورزشی بفروشید، اما متوجه می‌شوید که «بسکتبال» تنها یک مورد با BSR بالا دارد. با این حال، پس از تحقیقات بیشتر، متوجه می شوید که “فوتبال” به عنوان یک دسته دارای چندین محصول پرفروش در صفحه اول است.به عنوان یک فروشنده جدید، فروش فوتبال را به توپ بسکتبال در اولویت قرار می دهم زیرا این تحقیق تمایل کاربر را برای مطالعه توپ های مختلف قبل از خرید نشان می دهد.

بهترین فروشندگان آمازون

مطالب مرتبط:

7 استراتژی فروش موثر در آمازون

Google Lighthouse چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

ترند دیجیتال مارکتینگ 2023

Related Post

Leave a Comment