به نظر می رسد اپلیکیشن های تحویل غذا محبوب تر می شوند. بهترین برنامه های تحویل غذا، تجربه تحویل یا بیرون بردن را برای مشتریان ساده می کند. مهمتر از آن، این برنامه‌ها به صاحبان رستوران‌ها ابزارهای سفارش و تحویل آنلاین را برای کنترل رشد و موفقیت خود ارائه می‌دهند. در این مقاله به معرفی بهترین برنامه های تحویل غذا در سال 2023 می پردازیم:

 

سفارش آنلاین به مهمانان امکان می دهد به منوی شما دسترسی داشته باشند و به راحتی در دستگاه های مورد علاقه خود سفارش دهند. مشتریان از هر 10 سفارش دیجیتال 6 مورد را در برنامه های تلفن همراه انجام می دهند کدام یک به رستوران شما کمک می کند تا به بازار شما برسد؟

 

1-Toast TakeOut

2-Uber Eats

3-DoorDash

4-ChowNow

5-GRUB HUB

6-caviar

6-seamless

7-delivery.com

8-همکاران پست

 

1-Delivery.com

 

برای ساده‌تر کردن زندگی شما به‌عنوان صاحب رستوران، مزایا و معایب برنامه‌های تحویل مختلف در بازار را بیان کرده‌ایم.

 

انتخاب بهترین برنامه تحویل غذا

 

چند نکته در مورد راه حل های تحویل به عنوان صاحب رستوران وجود دارد.به این فکر کنید که باید با چه رستوران‌ها و ویترین‌های دیگری در بازار اپلیکیشن تحویل رقابت کنید. برنامه‌های بزرگ سازمانی بارگیری‌ها و مشتریان بالقوه زیادی را به ارمغان می‌آورند، اما رستوران شما را در رقابت با بسیاری از مراکز غذایی دیگر نیز قرار می‌دهند.

 

علاوه بر این، برخی از خدمات تحویل به شبکه رانندگان خود دسترسی دارند تا بخشی از کار را از بشقاب رستوران شما خارج کنند. با این حال، بسیاری از این خدمات در صورت دستور پرداخت به رانندگان، کمیسیون دریافت می کنند. راه‌حل‌هایی که رستوران شما را برای استخدام و مدیریت رانندگان تحویل‌دهنده توانمند می‌سازد، جایگزینی بدون کمیسیون هستند.

 

همانطور که می بینید، برنامه های تحویل دارای مزایا و معایب خود هستند. تعریف آنچه از یک برنامه تحویل نیاز دارید به شما کمک می کند تا برنامه هایی را انتخاب کنید که برای مکان، بودجه و مدل کسب و کار شما بهترین کار را دارند.ما بهترین برنامه‌های تحویل غذا را از طریق سایت بررسی نرم‌افزار کسب‌وکار همتا به همتا G2 بررسی کردیم تا به شما در انتخاب بهترین نرم‌افزار برای تیمتان کمک کنیم. شیرجه بزنیم.

Delivery.com

 

 

2-Toast TakeOut:

 

Toast TakeOut یک پلت فرم سفارش تلفن همراه است که به رستوران‌داران اجازه می‌دهد تا سود و روابط خود با مهمانان را داشته باشند و به مشتریان این امکان را می‌دهد که به راحتی سفارش تحویل یا تحویل مستقیم از رستوران را بدون کمیسیون داشته باشند. این یک تغییر دهنده بازی در بازار برنامه های تحویل سازمانی است. طیف کاملی از راه حل های تحویل را که توسط افراد رستوران ساخته شده است، برای افراد رستوران ارائه می دهد.

 

Toast TakeOut

 

طرفداران:

 

منبع “Toast TakeOut یک دارایی بزرگ برای شرکت ما برای کمک به ساده کردن عملیات از همه نقاط بوده است”.

 

منبع ” Toast TakeOut پشته فناوری ما را بسیار ادغام کرده است”.

 

 

معایب:

 

“فقدان برخی از ویژگی های مورد نظر.”

 

قیمت گذاری:

 

با Toast TakeOut هیچ کارمزد کمیسیون پرداخت نکنید. این به این معنی است که مشتریان شما می توانند موارد دلخواه خود را بدون هزینه اضافی برای شما یا آنها سفارش دهند. قیمت سرویس سفارش تحویل در اشتراک رستوران شما در سیستم های پوز Toast لحاظ شده است.

 

3-UberEats

 

UberEats طیف گسترده ای از راه حل های تحویل را دارد. مشارکت با ارزش بالای آنها در بازار فعال آنها، برنامه آنها را به یک گزینه انگیزشی تبدیل می کند.

 

UberEats

 

 

طرفداران:

 

منبع “برنامه بلادرنگ به مهمانان اجازه می دهد ببینند راننده در کجا قرار دارد”.

 

منبع “جستجوی آسان برای رستوران”.

 

معایب:

 

منبع “عدم وجود گزینه های پشتیبانی مشتری”.

 

منبع “آنها 10٪ کارمزد خدمات را به سفارش اضافه می کنند که به UberEats می رسد نه رستوران”

 

قیمت گذاری:

 

قیمت UberEats بسته به راه حل هایی که برای رستوران خود می خواهید متفاوت است. به طور کلی، UberEats از رستوران ها کمیسیونی بین 15 تا 30 درصد در هر تحویل و 6 درصد برای سفارش های پیکاپ دریافت می کند.

طرفداران:

 

منبع “پلتفرمی بزرگتر برای تحویل غذا همراه با خرید خرده فروشی ارائه می دهد.”

 

معایب:

 

منبع “کاش از همه غذاهای رستوران های مختلف عکس می گرفتند و برای هر کدام از غذاها امتیاز می دادند”.

 

 

قیمت گذاری:

 

رستوران هایی که می خواهند با Postmates شریک شوند باید با UberEats شریک شوند و قیمت آنها یکسان است. UberEats برای هر بار تحویل 15 تا 30 درصد و برای سفارش پیکاپ 6 درصد از رستوران ها پورسانت دریافت می کند.

 

4-Doordash:

 

DoorDash با رستوران‌ها، خواربارفروشی‌ها، بارها و سایر خرده‌فروش‌ها کار می‌کند تا راه‌حل‌های تحویل موثر را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

Doordash

 

 

طرفداران:

 

منبع “Doordash گروه بزرگی از رستوران ها را برای انتخاب جمع آوری کرده است”.

 

معایب:

 

“غذا به طور مداوم دیر و سرد تحویل داده شده است” 

 

منبع “عملکرد ردیابی به اندازه برخی از رقبا پیشرفته نیست”.

 

قیمت گذاری:

 

برای هر لایه راه حلی که DoorDash ارائه می دهد، هزینه پایه وجود دارد. فقط ردیف پریمیوم تحویل بدون کمیسیون ارائه می دهد. سایر طبقات 15 تا 30 درصد برای تحویل و 6 درصد در سفارشات پیکاپ دریافت می کنند.

 

5-Caviar:

 

Caviar یک شریک DoorDash است که می‌بالد «بهترین غذاهای محلی» را از «باحال‌ترین نقاط» تحویل می‌دهد.

 

caviar-food-delivery

 

 

طرفداران:

 

منبع “تجربه کاربر خوب است”.

 

معایب:

 

منبع “خیلی از هزینه های اضافی”.

 

منبع “آن گزینه های کمتری برای رستوران ها داشته است”.

 

قیمت گذاری

 

رستوران هایی که می خواهند با Caviar شریک شوند، باید با DoorDash نیز شریک شوند و مقیاس قیمت گذاری یکسان است. DoorDash 15٪ -30٪ کمیسیون برای تحویل و 6٪ برای سفارشات دریافت با استفاده از برنامه های آنها دریافت می کند.

 

5-ChowNow

 

ChowNow طیف منحصر به فردی از راه حل های تحویل را برای صاحبان رستوران ارائه می دهد. محصولات Direct و Marketplace آنها برای رستوران هایی که به جامعه محلی غذا می دهند عالی هستند.

ChowNow

قیمت گذاری:

 

محصول ChowNow Direct سالانه 139 دلار قیمت دارد. هر تحویل ChowNow برای رستوران و غذاخوری هر دو “هزینه انعطاف‌پذیر” 3.99 هزینه دارد که رستوران می‌تواند آن را به مشتری بدهد.

 

6-GrubHub

 

GrubHub بر گسترش خدمات تحویل انعطاف پذیر به رستوران ها تمرکز دارد. این برنامه می تواند به شما کمک کند تا آشپزخانه رستوران خود را به یک رستوران مجازی تبدیل کنید که در غیر این صورت به عنوان آشپزخانه ارواح شناخته می شود.

 

GrubHub

 

 

طرفداران:

 

منبع “پیمایش برنامه تلفن همراه آسان است”.

 

منبع “قابلیت پیگیری آنلاین سفارش شما”.

 

معایب:

 

منبع “هزینه خدمات بالا برای مهمانان”.

 

منبع “کیفیت راننده ثابت نیست”.

 

قیمت گذاری

 

GrubHub از شرکای رستوران 5 تا 20 درصد کمیسیون برای سفارشات و تحویل دریافت می کند. خدمات بازاریابی آنها نیز 40 دلار در ماه هزینه دارد.

 

7-Seamless:

 

Seamless ، که توسط GrubHub اداره می شود، یک برنامه، بازار و برند مستقل را حفظ می کند.

 

Seamless-

 

طرفداران:

 

منبع “شامل تصاویر آیتم های منو”.

 

معایب:

 

منبع “Seamless در همه جا در دسترس نیست”.

 

قیمت گذاری:

 

ساختار قیمت گذاری Seamless مشابه GrubHub است که از شرکای رستوران 5٪ تا 20٪ کمیسیون برای سفارشات و تحویل دریافت می کند.

 

8-Delivery.com

 

با راه‌حل‌های تحویل برای رستوران‌ها، خشک‌شویی‌ها، خواربارفروشی‌ها ، Delivery.com یک شبکه و بازار گسترده ایجاد کرده است. بسیاری از دفاتر غذا را با Delivery.com سفارش می دهند، و آن را به گزینه ای عالی برای رستوران هایی تبدیل می کند که می توانند سفارش های مکرر به اندازه غذا را انجام دهند.

delivery.com

 

 

طرفداران:

 

منبع “پشتیبانی عالی از خدمات مشتری”.

 

معایب:

 

منبع “گاهی اوقات برنامه مسدود یا حتی خاموش می شود”.

 

قیمت گذاری

 

Delivery.com قیمت های متغیری برای رستوران ها دارد. کمیسیون استاندارد برای هر سفارش حدود 15٪ است. علاوه بر این، وب‌سایت آنها ادعا می‌کند که این سرویس از رستوران‌ها هزینه ارسال دریافت نمی‌کند.

delivery.com

 

مطالب مرتبط:

 

چگونه فروش رستوران را افزایش دهیم؟
بیزنس پلن رستوران در سال 2023
12 مورد تجهیزات راه اندازی فست فود

Related Post

Leave a Comment